Hahaha ja! De annabel pop... Mijn dochtertje had hem met mooi weer in het zwembad gegooid en nu gaat ie wel eens spontaan aan... hoor je de pop tevreden op een speentje smakken, terwijl die speen al eeuwen weg is... of ze zit vriendelijke geluidjes te maken. Oh ja, en de nieuwe weegschaal gaat soms ook af: "het apparaat is klaar voor gebruik" tuut tuut tuut (en dan alleen omdat bijv iemand op de bank gaat zitten en er dus lucht verplaatst... )
Oww ja! Hier ook! Ik ben doordeweeks alleen met mijn dochter en dan ineens midden in de nacht wakker worden van een muziekje beneden. mijn hart stond bijna stil! Gewapend met mijn mobieltje stand by om 112 te draaien toch maar even gaan kijken en de dader (een muziekrups) vakkundig het zwijgen opgelegd
hier heb ik het ook wel eens. Wij hebben boven op de overloop zo'n ballenboom/olifant staan waarbij als je aan zijn oor draait hij ballen gaat schieten met een muziekje erbij. Wij lagen in bed en opeens gaat hij aan. Schrok me rot.
Ja! Wij hadden een Little people boot die geluidjes maakt als je op een knop drukt. Maar deze boot was kapot, er kwam dus geen geluid meer uit. Totdat hij 's nachts afging, heel bizar. Ik er naar toe lopen en de knop indrukken maar helaas kwam er geen geluid uit. Dus weer naar bed en ja hoor daar ging hij weer. Uiteindelijk de batterijen er maar uit gehaald.