Hebben jullie dot ook?

Discussion in 'De lounge' started by Chantallcindy, Dec 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KimK

KimK Niet meer actief

Ik herken het helemaal! Ml doet het ook en mijn vader pertinent nief. Dus irriteer me echt ALTIJD als ik bij ze ben hahahahha

2. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

Sep 18, 2008
    5,406
    138
    63
    Female
    Ik zei tegen mij man altijd dat hij mij dan geen reden tot zeiken moest geven door het gewoon te doen als ik iets vroeg i.p.v. te vergeten.

Die had ik er bij mijn man er snel uit, door hem een keer zijn tandenborstel te overhandigen te samen met een doek en schoonmaakmiddel. Toen hij mij vroeg waar dit voor was heb ik hem met een stalen gezicht verteld dat als hij het normaal vond dat ik met mijn voeten/billen in zijn zeik moest zitten hij dus ook dat ding wel met de tandenborstel kon schoonmaken. Oke voor deze keer mag je het nog met de doek en schoonmaakmiddel doen. ;):D

Needless to say, dat nu 15 jaar later dit nooit meer voorgekomen is. :D

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Herkenbaar! Oudste zoon (18) zegt dat wel eens, maar vooral mijn man heeft er een handje van :x

Enige dat hier helpt als ik het heel beu ben, is héél boos worden en antwoorden "dat als ik wilde dat je het zo ging doen ik het niet nu zou vragen, maar straks pas".....dan weten ze hier in huis wél hoe laat het is .....:D

Share This Page