Hebben jullie een alarm Systeem?

Discussie in 'De lounge' gestart door edelweiss, 4 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

25 jul 2017
    1.434
    805
    113
    Vrouw
    Ik weet "toevallig" ☺ dat er geen prijzen op de website staan, omdat dit echt bij iedereen verschilt. Zelfs bij onze buurvrouw verschilde het al, omdat wij een iets andere samenstelling hadden van het alarmpakket. Dit betekent dus al dat de aanschaf van het systeem en de kosten voor het abonnement verschillen.

Maar ja, zoals bij vele bedrijven is het verkopen van een alarmsysteem een zogenaamd spel "Wat de gek ervoor geeft". Toch? Behalve als je zo'n systeem bij de bouwmarkt koopt denk ik.

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.802
    4.183
    113
    Hebben wij ook, bevalt prima. Ik mis in het systeem alleen eem buitenlamp zonder sirene maar verder ben ik er tevreden over

3. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik woon in een stad maar hier in de wijk doen ze dat ook. Vond zo ook eens een briefje in de brievenbus dat ze mijn voordeur dicht hadden gedaan. (Had een burn out en vergat de meest stomme dingen) Iedereen houd elkaar in de gaten, op een niet vervelende manier.

Wij hebben geen alarm. We hebben een open tuin met de buren en voor ons huis is het ook heel open. Iedereen kan je zien vanaf de straat als ze willen. Ons huis is geen slim huis om in in te breken.

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik heb aan de voorzijde een buitensirene incl lamp en binnen nog een externe sirene met flitslamp. Die zit in de serre zodat als het afgaat de hele serre blauw flitst

5. februarimama

februarimama Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.524
    851
    113
    Andere aanbieders hebben wel gewoon de prijzen erbij staan, per component wat het zou kosten om te kopen en om te huren per maand. Plus een lijst met hele duidelijke vragen en antwoorden. Ik hou niet zo van dat ondoorzichtige.

Als je naar een beveiligingsbedrijf gaat staat het alarm los van het abonnement. Je koopt een alarm en je kiest zelf een meldkamer, of niet. De meeste mensen met een alarm hebben dit meestal niet omdat een professioneel alarm heel erg duur is.

6. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Bedankt voor jullie ervaringen. Heb besloten het voorlopig niet te doen. de laatste inbraak in de buurt was vorig jaar herfst en de buurtcontrole is erg hoog.

7. aYh4L8

aYh4L8 Niet meer actief

In ons oude woning hadden we een alarm systeem van securitas ben blij dat we dat kut ding niet meer hebben ging soms gewoon vanzelf af, of hij reageerde slecht op de tag hadden er een die met code kon maar ook met soort sleutelhanger, dus toen het alarm systeem verwijderd en een goede camera installatie opgehangen,
    Nu in ons nieuwe huis hebben we dus ook camera bewaking, zowel binnen als buiten en vindt dat vele malen prettiger kan ook via mobiel meekijken is ook handig om de katten een beetje in de gaten te kunnen houden haha:p

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.802
    4.183
    113
    Klopt ze zijn er in combi met sirene maar sirenes buiten zijn verboden, je mag alleen licht hebben buiten ( iig in onze gemeente, wellicht is dat overal verschillend)

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Hier in Almere mag je zelfs vlammenwerpers en ophaalbruggen met krokodillen hebben.

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.802
    4.183
    113

Deel Deze Pagina