hebben jullie een bloedtest gedaan?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nelizz, 29 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    bij mij ging het hetzelfde en ben de tweede keer dus ook niet gegaan.
    Over je vriendin, ik zou het nog niet zeggen

2. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Ik belde de volgende dag de HA om een afspraak te maken en de assistente moest lachen. Ik zei:"Ik heb een positieve test gehad dus ik denk dat ik zwanger ben, kan ik vandaag nog een afspraak maken (moest de volgende dag voor werk naar buitenland)." Toen begon ze te lachen en zei dat dat ouderwets was. Tegenwoordig, als ze je al testen gebruiken ze volgens haar dezelfde testen als wij bij de drogist halen. Ze verwees me toen inderdaad door naar een VK. Die regelen tegenwoordig alles. Toen feliciteerde ze me en ik zei met mijn suffe hoofd:"Dus het is echt zo als ik dat streepje zie?" Alvast gefeliciteerd meis, want het lijkt er zeker op dat je zwanger bent!

3. Nelizz

Nelizz Actief lid

7 feb 2009
    325
    0
    0
    Hey ik ben vanochtend geweest. inderdaad geen test, wel heb ik een paar vragen gesteld en hebben we het even over mn cyclus gehad. ik hoop over 2 weken een echo te krijgen, om zeker te weten hoeveel weken ik ben. uitgaand van mn laatste menstruatie zou ik nl al 6 weken zijn, maar ik had een latere eisprong.
    Ik ben wel blij dat iemand het nu tegen mij heeft kunnen zeggen. ik begin er steeds meer in te geloven!
    mn verloskundige vriendin vertel ik idd nog niets. ze hoort het vanzelf wel. en wat mn schoonmoeder betreft... mijn eigen ouders zouden zich juist te jong moeten voelen! schoonmoeder is al over de 60 en mn eigen ouders zijn 47 en 51!! haha, maar ik denk dat dat wel goed gaat komen.. misschien wil ze wel, maar wil ze dat niet laten zien in de angst dat ze ons opjaagt ofzo..

4. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hooi gefeliciteerd met je zwangerschap! :D

ik zou het ook nog niet aan die vriendin vertellen..ik zou eingelijk helemaal geen v.kundige willen die een vriendin van mij is. maar die keuze is natuurlijk heel persoonlijk.

mijn schoonmoeder bood aan de kraamhulp uit te hangen maar nee ook dat gaat me tever. geen familie/bekende wat dan ook hoeft met haar hoofd tussen mn benen te hangen straks.

5. Nelizz

Nelizz Actief lid

7 feb 2009
    325
    0
    0
    nee mn schoonmoeder wil ik ook niet tussen mn benen!! Maar het geeft me denk ik wel een goed gevoel als ik een beetje extra begeleiding van haar krijg.. als ze zich er niet teveel mee bemoeit.

Deel Deze Pagina