Hallo dames, Ik ben er dus gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben!! Nog steeds een beetje in ongeloof haha. Ik denk dat ik het echt ga beseffen bij mijn eerste echo. Nu moet ik dus op zoek naar een verloskundige, maar ik wil wel eentje die goed is. Ze zullen vast en zeker allemaal goed zijn, maar dames uit Amsterdam en omgeving, hebben jullie goede tips van welke verloskundige ik moet kiezen. Alvast hartelijk bedankt voor jullie suggesties en hulp. Xx
Hallo Fierce, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Alle verloskundigen zijn goed (zei zij als verloskundige-in-spe), maar het ligt eraan wat jij persoonlijk als een prettige verloskundigepraktijk ervaart. Je krijgt naar alle waarschijnlijkheid meerdere verloskundigen te zien tijdens je zwangerschap, uiteindelijk zal er eentje aan je bed staan (of twee). Welke praktijk je kunt kiezen hangt af waar je woont in Amsterdam, of je voorkeur hebt voor een grote of kleine praktijk, etc. Dus als je dat zou willen delen, zou dat de suggesties wat gerichter kunnen maken. Ik zal je even een PB sturen met mijn persoonlijke ervaring....
Helaas ben ik vanwege medische indicatie doorgestuurd naar het ziekenhuis, maar ik ben zeer te spreken over 'Geboorte in praktijk'. Sowieso qua benadering, maar ook het feit dat je een vaste verloskundige hebt en de praktijk eigen echo apparatuur heeft.