Hebben jullie een favoriet lid op zwangerschapspagina?

Discussie in 'De lounge' gestart door HappyRabbits, 16 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Leuk btw @Glimmer dat je terug bent. Was een beetje in shock dat je opeens weg was, moet altijd lachen om je recht voor z'n raap opmerkingen :D

Louise11110 en Glimmer vinden dit leuk.
  2. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.960
    15.002
    113
    Daar hebben we wel kinderen voor die dat regelen.

Hier vaak een vast groepje waar ik tegenaanloop in de zoektocht naar antwoorden op de uitdagingen van ouderschap of ze me liggen of niet qua stijl maakt me echt niet uit. Wat ouderschapsstijl ben ik loedermoeder ik mix aaaaaaaalles door elkaar als t maar relaxed, consequent haalbaar over lange termijn en toepasbaar is op dat heethoofdje hier, maar ik ben echt waardeloos met namen dus vergeef me als ik iemand vergeet.

@Blijdorp @Vulpen en @Averlhach zijn de eerste die zo in me opkomen. Blijdorp met een kindje bijna net zo oud en uit dezelfde regio (dr staat weer een vacature overigens op dezelfde locatie), vulpen heeft volgens mij inderdaad, wat ze zelf aangaf, ook zo'n spaans/italiaans temperament kindje als wij hier ik herken er erg veel in in elk geval (wat krijgen wij toch geduld tegen de tijd dat ze 21 zijn, zijn we zen masters) averlhach met alle tips en adviezen rondom reflux waar ze echt veel tijd en energie in steekt om t allemaal punt voor punt te behandelen naast dr blog en zo veel ouders en kindjes helpt, inclusief ons zelf.

Maar ik ben alle zp'ers dankbaar voor alle adviezen en zienswijzes, hun openheid en eerlijkheid. Je loopt tegen zoveel onzekerheden, vraagtekens aan, frustratiemomenten vooral in t begin dat je ff van je af kan schrijven zonder dat er gelijk een notitie in je dossier komt maar eerder een digitale knuffel, een opmerking van herkenning door een lotgenoot, tips of een perspectief van een totaal andere kant waarbij je denkt, verrek dat had ik nou nooit bedacht!

It takes a village to raise a child, tegenwoordig is dat voornamelijk een digitaal dorp maar die is dan ook uitgerust met een zoekfunctie en een archief niet alles wordt slechter met de jaren :)

Oceanna, DastyQueen, cowgirl80 en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Ik kan het me ook herinneren hoor!
    Volgens mij was ik toen net begonnen met meelezen, en ik was me helemaal kapot geschrokken dat een volwassen vrouw zomaar geband kon worden :p

pietje1987 vindt dit leuk.
  4. lies276

lies276 Niet meer actief

Was dat niet nav een discussie met SandraBe??

5. Betsy

Betsy Niet meer actief

Sssst... dadelijk hoort ze nog dat ze wordt geroepen en komt ze weer terug :roflmao:

DastyQueen en chrystel73 vinden dit leuk.
  6. lies276

lies276 Niet meer actief

Volgens mij had ze zelf ook een ban

7. nigella

nigella Lid

20 sep 2016
    38
    11
    8
    NULL
    NULL
    @Nescio en @Nina Sanders zijn nog niet genoemd volgens mij. Maar voor mij horen zij zeker bij ZP.

Oceanna, Nescio, Glimmer en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. tuc

tuc Niet meer actief

Haha ben benieuwd

9. Betsy

Betsy Niet meer actief

En @Zara75 !

Glimmer vindt dit leuk.
  10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Kan helaas niets vinden! Maar als anderen het zich ook herinneren zal het in ieder geval wel kloppen ;)

tuc en Luna86 vinden dit leuk.
  11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja klopt hoor Snoopy, ik herinner het mij ook nog.
    Ze vergeleek volgens mij het beheer met nazi’s en ging best ver.
    Correct me if i’m wrong.

DastyQueen vindt dit leuk.
  12. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

:cry::cry::cry::cry: niemand vindt mij leuk...snif snif :cry::cry::cry::roflmao::roflmao::roflmao:

Ik vind @RoGiJuLi altijd op een erg Prettige en respectvolle manier antwoorden. Hou ik van :thumup:

Oceanna vindt dit leuk.
  13. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Ik vind het vooral leuk dat je op zp in het ene topic totaal niet op 1 lijn ligt met elkaar, en dan in een ander topic elkaar bijvoorbeeld advies geeft.

Oceanna, Vero0504, MotherPrincess en 9 anderen vinden dit leuk.
  14. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

DastyQueen, tuc en Betsy vinden dit leuk.
  15. Tienn

Tienn Niet meer actief

Wat lief!

Ik heb geen echte favorieten. Gewoon iedereen die me heeft geholpen, lieve berichtjes heeft gestuurd. Ik heb in die tijd en lang daarna zoveel steun ontvangen, ik heb het vast vaker gezegd maar ik vind dat nog steeds zo bijzonder.

DastyQueen, xElles en Syane vinden dit leuk.
  16. SDonya

SDonya Niet meer actief

Leuk dat ik er tussen sta! Dit geldt voor mij zeker ook bij jou! :D

jessy77 en Chocolat vinden dit leuk.
  17. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    @RoGiJuLi is de enigste die ik ken van vroeger ( testen / echo nub enz enz )
    Rest zegt me niet zoveel

RoGiJuLi vindt dit leuk.
  18. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Nee, klopt helemaal. Maar Beheer schoonde de boel toen ook zo goed op dat je niet meer terug kon vinden waarom ze die ban kreeg.

Ja, ze was pittig maar wel grappig en recht voor zijn raap.

Syane vindt dit leuk.
  19. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Niemand vind mij leuk:cry:;)

Ik heb niet 1 favoriete. Er zijn er zoveel en telkens als ik hier weer wat lees denk ik ‘O ja, jij ook!’. Sla deze even over, vind het zo lullig iemand over te slaan :p

DastyQueen vindt dit leuk.
  20. Glimmer

Glimmer Niet meer actief

Jawel ik! Maar vergeet steeds je nieuwe naam :cool:

Deel Deze Pagina