Nam zoveel tijd in beslag . Ik wil die telefoon vaker wegleggen omdat ik me betrapte op zo’n vast rondje Facebook - instagram - zp verversen. Maar toe maar. Haha! Ik dacht, als men het toch al weet Haha! Yep it’s me
heb je gelijk in maar eens in de zoveel tijd een lanalana cat2 of tinkenel80 topic kan ik nog wel waarderen
Oh en ik vergeet Fabian nog!! Vast en zeker een trol, maar ik vond het hilarisch. GTST was er niks bij
En toch heb ik af en toe het idee dat ze er weer is bij een ‘raar’ topic. De manier van reageren. Is vast pure angst
Ik geloof niet dat ik echt een fan heb. Maar wel veel bewondering voor @Panter Soms vallen mensen je ineens op, dat was bij haar ook zo. Maar er zijn veel meer mensen voor wie ik bewondering heb, die ik grappig vind enz. Maar namen noemen.... ben zo slecht in namen onthouden
Ik ga ook een poging doen. Al ga ik vast mensen vergeten. De ladies die een beetje mijn types zijn voor zover ik kan inschatten zijn @Manque , @NavyCrimson91, @Aszz, @cowgirl80 en @mamabri De glamour ladies @Glimmer, @SDonya, @Nikki88 en @nan1984 @tuc mag ik ook graag, hoewel we het niet vaak eens zijn. Verder @amdaa, @tupp, @EdN Dit zijn de namen die ik kan onthouden.
Zeker dat je steeds verkeerd kijkt. @Whysteria kuip is al bezet, ahoy nog niet. Kaarten kunnen uiteraard worden besteld via ticketswap. Vermeld duidelijk je profielnaam en of je gebruik wilt maken van het buffet, dit kost 17,50 pp en bestaat uit een voorgerecht, hoofd en nagerecht . Nb: Whysteria kookt met originele en authentieke Franse ingredienten, uiteraard kookt ze zelf voor jullie waarbij de authentieke smaak van de Franse keuken optimaal behouden blijft. Voor meer info zie www.ticketswap.com/whysteriameet of bel 0900 3030 (€0,99 per gesprek) of mail naar whysteriameet@ticketswap.com
Aan het einde van de meeting houden we een bingo. Om je alvast voor te bereiden op deze bingo adviseren wij je om je te oriënteren op de soorten kazen die Frankrijk rijk is. Heb je Bingo? Gefeliciteerd! Dan win je een week lang all inclusive op het landgoed van Whysteria incl privégebruik van het zwembadin een door jou uitgekozen periode. Hou de site goed in de gaten en meld je vandaag nog aan! Aanmeldingen voor 20 februari 2018 ontvangen 10% korting.