Ik ben een stille meelezer van @Ashleyrachel Vind het zo knap hoe positief zij in het leven staat en in haar reis om moeder te worden. You rock!
Pfoe heb er zoveel. De meiden met kindjes van dezelfde leeftijd zoals @Lotion en @Elmyra en @GDuif en @lis91 Ook daarbij @Vero0504 Met een kindje een paar maanden ouder maar die van mij lijkt er enorm op. De mede-afvallers zoals @Snoopy1979 en @paula1984 en de rest van de groep. Mijn stadsgenootjes zoals @Biny en @Zonnebloem92 oeps weet van de rest de @ niet haha. Respect voor de discussie manier ook als we het niet eens zijn voor onder andere @Betsy @tuc @Shakes en @mamabri Moet altijd lachen om @Whysteria en nog een aantal waarvan ik de @ niet weet in 'reageren op topic titel' Zijn er dus genoeg, daarom ben ik waarschijnlijk ook verslaafd aan het forum haha.
Ik stem op @Micchan en dr zus (die niet meer actief is. Shadixxx) Ik ken ze inmiddels ook al wat jaren 'persoonlijk' en ze zijn in het wild net zo lief En verder.. vermaak ik me prima op zp. Ik ben het vaak eens met @Debaky en juist vaak niet met @tuc maar toch lees ik ze beide altijd graag. Ze kunnen hun mening vaak wel onderbouwen en dat leest prettig.
Oh en met @Whysteria heb ik op een fb groep ooit eens ruzie gehad. Maar toch vind ik haar nog steeds leuk. We hebben het later uitgesproken en sindsdien kunnen we weer door één zp-deur gelukkig
Mijn favo personen zijn eigenlijk de personen waar ik het meeste mee bots. @Uhmm kan haar niet taggen? We denken heel verschillend maar respecteer haar heel erg. Lijkt me een superlieve meid. Zie haar hier niet meer? En @tuc. In tijden heel veel gebotst. In sommige onderwerpen kon ik haar naam nog niet eens zien of ik zat al te mekkeren. Maar in veel andere onderwerpen denk ik ook precies hetzelfde als haar. Het is echt voor of tegen in onderwerpen, geen grijs gebied. Na lange tijd ben ik haar ook echt lief gaan vinden. Je moet haar gewoon leren kennen denk ik. En ze is ook heel behulpzaam. Heb ook veel aan haar gehad. Dus de personen waar ik voorheen meeste mee botste zijn nu mijn favo personen.
Ah dat is lief. Kan mij die tijd nog wel heugen ja dat we vooral alleen maar botsten Kan iedereen hier verzekeren dat ik best lief ben hoor, heb ook gewoon vrienden in het dagelijks leven enz Ben vooral blij dat ik je heb kunnen helpen
Hahaha soms denk ik ook wel eens dat ik echt als dé trut van zp bekend sta. Maar dan denk ik ook, in t echte leven ben ik ook zo en heb gewoon vrienden, dus zal t wel meevallen
Mijn 'all time favourite' zp-er is/ was Klingel, vanwege haar babyrinth topics en de hilarische manier waarop zij best wel moeilijke zaken in het leven benaderde. Jammer genoeg is zij, volgens mij, niet meer actief op het forum.
@Islah is ook 1 van mijn favorieten trouwens, ze komt altijd heel vriendelijk over en ondanks het verschil van geloof (zij is moslima en ik christen) zitten we heel vaak op 1 lijn. En zo niet, vragen we elkaar naar hoe de ander het ziet! Heel boeiend vind ik altijd. Overigens heb ik haar al een poosje niet gespot, ze is geëmigreerd met haar gezin en ik heb haar op de app ook al een poosje niet gesproken ...zal haar vd week weer eens een berichtje doen hoe het gaat