Hebben jullie een favoriet lid op zwangerschapspagina?

Discussie in 'De lounge' gestart door HappyRabbits, 16 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

haha, ik had net mijn bericht aangevuld, ze heeft een andere naam nu, maar heb haar al een poosje niet gezien. Ik ga haar eens appen hoe het gaat!

2. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ik associeer Klingel vooral met haar topics als kerstbomenfluisteraar. Wat een hilarisch topic was dat altijd. :roflmao: Zo jammer dat ze dat niet meer doet. Ik hoop ieder jaar rond kerstmis dat het topic weer terugkeert.

Overigens heb ik geen favoriete zp'er, maar er zijn meerdere meiden die ik bewonder of respecteer en waarvan ik graag berichten lees. Dat zijn dan vooral leden die een eigen mening hebben en hun standpunt goed onderbouwen en leden met humor die ik wel kan waarderen. :D

Ik heb 1x spontaan een persoonlijk berichtje naar iemand gestuurd om te laten weten dat ik geraakt was door haar positieve kijk op het leven. Dat was naar @nan1984. Ik lees haar berichten graag omdat ze een enorm positivisme uitstraalt, ondanks dat zij nog dagelijks de negatieve gevolgen ondervindt van een (auto?)ongeluk. Dit staat in schril contrast met sommige leden hier die maar blijven doorzagen over hun problemen, die alle goed bedoelde adviezen wegwimpelen en maar in de slachtofferrol blijven zitten. En als de antwoorden in het topic niet bevallen, openen ze gewoon een nieuw topic of zelfs een geheel nieuw account.... om vervolgens weer door te gaan met het denken in problemen in plaats van in oplossingen. :rolleyes:

DastyQueen vindt dit leuk.
  3. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.803
    9.314
    113
    Gelderland
    Ik moest trouwens denken aan cygnet
    Ze gaf altijd goede adviezen en heb veel aan haar reacties gehad. Volgens mij is ze niet meer actief?

4. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Was niet op de groep, maar hier op ZP (zat al niet meer in groep indertijd), geen idee meer waar het over ging, maar ongetwijfeld iets heel belangrijks :roflmao:.
    Ik vind jou ook weer lief hoor... ;)

5. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    @Linda86 omdat ik het vrijwel altijd met haar eens ben. Scheelt me veel typen. En mommy12 omdat ik daar zo keihard om kon lachen.

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

hahaha, hier ging dat met mij en Islah ook: we hebben een keer heel erge ruzie gehad, puur omdat zij iets wat ik gezegd had, echt totaal verkeerd begrepen had. Uitgepraat, en sindsdien zijn we weer vriendjes :thumup:

7. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    :eek: Mommy12!!
    Waarom dacht ik niet aan haar toen ik mijn lijstje maakte :roflmao:

pietje1987 vindt dit leuk.
  8. MotherPrincess

MotherPrincess Actief lid

19 okt 2014
    276
    170
    43
    Oh ja mommy12 :roflmao::roflmao:

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Nee volgens mij had ze een ban gekregen. Geen idee meer trouwens waarom.

10. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    @Whysteria , @mamabri , @lies276 ,@Syane ,@Biny ,@tuc , @Glimmer ,@Debaky , @Micchan , @Blijdorp , @Snoopy1979 , @Betsy , @paula1984 , @bosi333 , @NavyCrimson91 , @sydneys , @Manque , @Marchella , @jupke , @suus1983 , @SDonya , @Shakes , @Bubblez , @Narcisje , @tupp , @merah , @Chocolat , @iMoeder , @Strandbal , @In your eyes , @Adje , @RoGiJuLi , @amdaa, @fafa .

Dit zijn voor mij de 'vaste dames' op zp en door jullie vind ik het nog steeds leuk om iedere dag even te komen spieken. Nee ik ben het lang niet met iedereen eens, met sommigen vrijwel nooit maar toch vind ik het heerlijk dat deze dames er zijn. Sommige vind ik heel lief, anderen weer hilarisch. En dan zitten er ook nog de pittige maar eerlijke dames tussen, de wat rustigere en voorzichtiger meiden en natuurlijk niet te vergeten, de gezellige kwebbeltantes. Ik hou van de discussies die gevoerd worden, de gezelligheid en de gekkigheid! Zp zou voor mij iig niet hetzelfde zijn zonder deze vrouwen (en degene die ik vast ben vergeten te noemen:D).

Marchella, sydneys, mamabri en 17 anderen vinden dit leuk.
  11. tuc

tuc Niet meer actief

Een ban????

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja dat dacht ik. Was een of andere discussie waarin beheer vond dat ze niet netjes was. Ik snapte het niet zo goed.
    Of ik zit er nu helemaal naast ;). Ik ga even speuren.

13. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Ik vind veel personen wel leuk. Heb niet echt een favoriet. Ik vind het ook wel grappig dat ik het met sommige in het ene topic helemaal eens kan zijn en in het andere topic juist totaal niet. En voor andere kan ik niet anders dan bewondering hebben dat ze ondanks tegenslagen/ ziekte evengoed zo volop in het leven staan en zich er niet door laten tegenhouden. Dat vind ik erg knap want ik weet niet of ik dat zelf zou kunnen terwijl ik over het algemeen en vrij nuchter karakter heb.

Oceanna en DastyQueen vinden dit leuk.
  14. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ah kijk, dit is nou handig...

Ja, dit dus!

Alleen even '@Whysteria' omruilen met '@jessy77'

Chocolat, cowgirl80, Blijdorp en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.394
    1.173
    113
    Ik kan de reacties van @Be Happy en @RoGiJuLi en @Pipo30 altijd wel waarderen. Hun eerlijkheid en hoe ze erin staan kan ik enorm waarderen! Ik mag dat wel..

Oceanna, Pipo30 en RoGiJuLi vinden dit leuk.
  16. jupke

jupke Niet meer actief

Yes! ik word ook een keer genoemd :)

ik heb bewust geen lijstje gemaakt. Vergeet heel snel namen. Kijk meer naar avatar en onderschrift (als die niet te lang is dan)

jessy77 vindt dit leuk.
  17. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

wat lief, het gaat op het moment trouwens best goed. Kan weer redelijk veel zelf en het zonnetje schijnt vandaag... wat wil een mens nog meer :thumup:

Zonnebloem92, Betsy en NavyCrimson91 vinden dit leuk.
  18. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Goed om te horen. You go girl! :thumup:

DastyQueen vindt dit leuk.
  19. fafa

fafa Niet meer actief

Terwijl ik mn kinderen niet eens aan Shaun the sheep krijg :$

Hij is zo leeeeuuuuuk :D

pregnantje, Shakes en DastyQueen vinden dit leuk.
  20. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ik vond de dames die overduidelijk op een goede rel uitwaren altijd erg vermakelijk: Weet alleen niet de namen meer precies :
    Mommy nogwat vanwege die tenenkrommende selfies, Agnes nogwat (long time ago) en Lanalanalana.
    :roflmao::roflmao:

Oceanna, DastyQueen en Chocolat vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina