ervaringen opzetwastafel / wasbak

Discussie in 'De lounge' gestart door Sandana, 5 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    hallo,

ik ben op zoek naar ervaringen bij dit soort wastafels in de badkamer. Ik twijfel erg en ben bang dat ik er spijt van ga krijgen. Zoiets als dit vind ik mooi, een soort bord/kom model dat niet diep is.

Hij komt op een kast van 120 cm breed.

Mijn vragen die opkomen o.a.: mis je het niet dat je geen bak vol kunt laten lopen? Spettert het erg?

2. Manque

Manque Niet meer actief

Laat je vaak een bak vollopen? Als dat niet zo is, zul je het ook niet snel missen.

Het spetteren hangt ervan af welke kraan je erop zet en hoe je deze plaatst ten opzichte van de bak. Daar zul je jezelf goed over moeten laten adviseren in de winkel, want niks zo rottig als een natte gulp na het handen wassen :D

3. Manque

Manque Niet meer actief

Zo'n kraan is een drama in een ondiepe bak. Zeker als je hem per ongeluk vol open trekt.

Bekijk bijlage 468163

4. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik laat nooit een bak vollopen... zou niet weten waarom.
    Mijn man scheert wel eens in de bak, maar eigenlijk altijd in de douche. Hij vond het geen probleem om zo'n bak te nemen. De bakken die wel een overloop hebben met stop, daar zit de kraan op, dus zijn echt niet mooi! --> oh nee, als ik er specifiek op google zijn er toch wel enkele

Gelukkig vind ik zo'n kraan oerlelijk ;) en ik snap ook waarom dat een no go is.

5. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Je tweede link komt overeen met onze wasbak qua grote is goed te doen.

De eerste durf ik niets over te zeggen

6. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Dank je.
    Nog meer ervaringen?