hebben jullie een mobiele telefoon?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

heb jij een mobiele telefoon?

1. ja

2. nee

3. anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik zou niet weten wat ik zonder moest.

2. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Wij hebben er 2,1 voor mijn man en 1 voor mij.
    Mijn man werkt overdag en ik ben vaak thuis,onderweg,weg en we hebben geen huistelefoon dus 2 mobieltjes is wel nodig.

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Ja! Ik heb een abbo en mn man gewoon pre-paid.
    We hebben geen huistelefoon, dus daarom 1 abbo!

4. fafje

fafje Niet meer actief

heb denk ik al zo'n 12 jaar een mobiel...ook al 12 jaar verslaafd aan....

bel niet veel dat weer niet, smsen/internet/foto's/filmpjes wel...en het gebruiken als agenda en wekker

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

hoezo als ik ga bevallen?

ik bel naar mijn vriend die kan ik bereiken op 3 nummers zijn eigen mobiel (die hij ook maar heeft omdat het moet) zijn vrachtwagen nummer en via de blackbox en als het echt nodig is kan ik naar de zaak bellen.

6. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Ja, wij hebben er hier 4.;)
    Allebei een eigen en een telefoon van het werk.

Daarnaast dan geen vaste telefoonlijn. Laat trouwens mijn eigen mobiel overal slingeren en vergeet vaak terug te bellen,haha!

7. mama van JS

mama van JS Niet meer actief

je bent echt een uitstervend ras ja ( bijna wel tenminste )

Hier ook zeker een mobieltje, maar wel een simpele.
    Manlief heeft er 2, werk en prive.
    We hebben ook nog een huistelefoon.

Maar als je je zo prettig voelt maakt het toch niet uit, niet nodig is niet nodig toch

8. noukie89

noukie89 Niet meer actief

ik heb een mobiele telefoon maar hij ligt vrijwel bijna altijd aan de lader als ze me nodig zijn bellen ze maar op de huis telefoon en als ik weg ben wil ik niet gestoord worden

9. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Heb een witte Iphone 4 en kan echt niet zonder. Een mobiel geeft mij naast dat het handig is ook een veilig gevoel. Altijd bereikbaar zijn en altijd iemand kunnen bereiken vind ik toch wel belangrijk. En "vroeger deden ze ook zonder mobieltjes" vind ik helemaal prima hoor, maar ik leef niet in het vroeger ;)

10. MissT

MissT Niet meer actief

JA!! En ik kan niet zonder ook hoor, ha ha.
    Ik heb een iphone.

11. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Jazeker! En ben zeeer gehecht aan mijn telefoontje, ik zit bijna nooit op de pc maar altijd via mijn telefoon..

Gister op bed zei ik nog tefen me vriend, moet je ons nou zien liggen als 2 verslaafde zaten we op onze telefoon!

12. fopspeentje

fopspeentje Bekend lid

17 apr 2011
    562
    0
    0
    huismoeder
    In ons paleisje
    ja tuurlijk heb ik een mobiel! partner ook, en ook een vaste telefoon. :)

13. mol81

mol81 Niet meer actief

WOW, geen mobiel?! Ik kan me een leven zonder niet meer indenken. Ook wel erg eigenlijk...

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    en als je met je kinderen autopech krijgt? ga je dan met de maxi cosi in een hand en andere kind in de andere hand naar de eerste beste paal lopen?

Of als je huistelefoon het niet doet en je bevalling begint ga je dan de buren lastig vallen :p

Ik vind het een beetje apart haha in deze tijd geen mobiel hebben, zelfs mijn oma van 85! had er eentje, soms moet je wel een beetje met je tijd meegaan , vroeger kon je meer op andere mensen aan nu niet meer zo dus moet je een beetje vooruit denken..

15. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Wij hebben hier allebei een mobiel. Ik gebruik hem alleen niet vaak en heb dan ook niet zo'n hele hippe. Mijn lief heeft een Iphone (net als de rest van de familie) en ik kan me echt groen en geel ergeren als je met een aantal mensen samen bent en iedereen zit met zijn harses in zijn mobiel. Zo ongezellig! :(
    Ik vind het wel prettig om een mobiel te hebben zodat ik, mocht er iets zijn met bijvoorbeeld mijn kindje(s) of ik in de problemen kom met de auto, politie nodig heb etc ik altijd iemand kan bereiken.

16. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Wat een rare laatste zin heb ik er van gemaakt zeg, sorry hihi

17. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik heb ook een mobiel. Een Iphone 4 en ik kan niet meer zonder. Mijn vriend heeft een Iphone en een Htc (prive en werk). Huistelefoon hebben we niet, iedereen belde toch altijd op ons mobiel dus die hebben we opgezegd.

18. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik ga nooit alleen weg met de auto. die is ook niet thuis als vriend werk.

een hele goede kameraad van mijn vriend woond 3 huizen verderop als de bevalling begind moet ik daar sowieso naar toe want fynn gaat daar naartoe ;) hij brengt mij ook naar het zieken huis en vriend komt daarheen met de vrachtwagen.

als ik echt alleen weg ga neem ik die van mijn vriend mee hoor dus helemaal hopeloos ben ik dan niet

19. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Twee; zakelijk en privé. Mijn privé telefoon gebruik ik gelukkig maar weinig... ik laat 'm ook gerust thuis liggen hahahaha

20. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Wij hebben er ook beiden één. En ook elke twee jaar een nieuwe. Mijn man's eerste mobiele telefoon ging nog op het NMT netwerk, toen was er zelfs nog geen GSM! hihi (Was geloof ik ook in 1995 al).

Deel Deze Pagina