ik heb trouwens wel een mobiele telefoon gehad hoor maar na 3x een verlopen simkaart omdat hij nooit werd opgewaardeerd. vond ik het wel prima. en de telefoon die ik had was altijd aan het zwerven die kon ook maarzo weken kwijt zijn en dan in een keer boven water komen hoor. ik ben trouwens verder helemaal niet zo hoor we hebben in huis 3 laptops liggen en 2 pc's 3 tv's en het meest uitgebreide zender pakket wat er bestaat hahahaha. trouwens ik weet niet meer wie die opmerking maakte maar WTF heeft borstvoeding met een mobiele telefoon te maken. in die persoons ogen zal ik wel heel erg raar zijn want fynn heeft langer als 2 jaar bv gehad
Ik heb er een, voor nood in mijn tas, werk onregelmatig en zit 's avonds/nachts op de weg. ( mocht ik pech krijgen..). Verder gebruik ik em alleen op vakanties om even te sms'en naar het thuisfront. Verder gebruik ik hem nooit, zou niet weten waarvoor.
ik zie de meerwaarde van een mobiel ook niet zo isademi. als ik onderweg ben dan loopt er altijd wel iemand naast me, voor me, achter me,met zo'n ding.ik ben nooit alleen op straat want ik woon bijna in het centrum. vaak breken ze hun nek, omdat ze meer op dat ding letten dan hun voeten of de stoplichten. ik kan dus ook wel aan hun vragen om een noodnummer eventueel te bellen mocht dat oooooit nodig zijn. ik mag geen auto rijden of alleen fietsen, dus dat probleem heb ik niet. en als ik met de oudste 2 weg ben hebben hun hun mobiel bij. thuis heb ik mijn gewone tel en ik heb de afgelopen 17 jaar bij calamiteiten gewoon de buren ingeschakeld in noodsituaties om even bij het andere kindje te blijven of mee te rijden naar een arts. heb hem echt nog nooit gemist dat ding. de hoogstenkele eker dat ik ver weg alleen ga neem ik de mobiel van mijn oudste. ze heeft er 2 en toen ik hoogzwanger was had ik die ook bij als ik op controle moest naar de gyn of als ik naar de stad ging.maar dan moest ik echt mijn best doen hem niet te vergeten. als ik mijn vriend wil bereiken bel ik naar de zaak en vraag naar hem, ook nooit een probleem.
Ik heb er wel een, maar mijn gemiddelde smstijd van 10 minuten geeft al aan hoeveel ik hem gebruik 90% van al mijn inkomende en uitgaande gesprekken zijn met mijn baas, prive gebruik ik maar zelden een telefoon al heb ik hem wel altijd bij me voor "het geval dat.." Verder gaan we heel af en toe naar beursen en aangezien mijn man en ik beide verschillende vrienden daar kennen lopen we niet altijd samen, dan kan het wel een handig middel zijn om elkaar snel te vinden
aha ja het zou mijn keuze niet zijn maar het heeft weinig te maken met de telefoonkwestie haha (dat vind ik wel een beetje raar in deze tijd ) Ik vind niet dat je jezelf afhankelijk moet laten worden van andere mensen hun acties en telefoons , je bent verantwoordelijk voor je eigen, en niet of andere mensen voor je zorgen...
meen je dat serieus isademi. dat je liever een einzelganger bent? dan iets voor iemand anders te doen of hulp van iemand anders te aanvaarden.
nee ik heb liever dat iemand me even helpt maar je kan daar in deze tijd niet van uitgaan en als je jonge kinderen hebt en je staat langs de kant van de weg dan vind ik een mobiel toch wel verantwoord om bij te hebben, zelfstandigheid en zelfredzaamheid vind ik belangrijk, natuurlijk is het fijn als mensen je helpen maar je moet er niet zomaar van uitgaan vind ik, zeker niet als je kleine kinderen bij je hebt..
Ik heb er ook geen. Opgezegd toen ik eenmaal een tijdje thuis was bij Lucas (thuisblijfmoeder). Sindsdien nooit gemist, heerlijk zelfs zo zonder mobieltje. Als ik wegga, ga ik samen met de jongens nooit ver. We blijven tot nu toe altijd in onze wijk en daar kan eigenlijk niks gebeuren. Als er ECHT iets ernstigs gebeurt, zijn er zat mensen die kunnen bellen of waar ik even kan bellen. Ik heb toch geen auto doordeweeks en fietsen gaat m ook nog niet worden nu met de jongens
Heb er wel 1, maar die van mij is een middeleeuws toestel met grote drukknoppen en kan er alleen maar mee bellen en sms-en. Heb absoluut ook geen behoefte aan een ultramodern ding Heb ok een pre-paid en doe volgens mij met 10 euro minstens 2 maanden