Allebei rijbewijs voor auto en ik ook voor motor. Ik heb 'm op mijn 21e gehaald, mijn man was 24 toen hij 'm haalde. Beide nu een auto. Man krijgt binnenkort weer een leaseauto (rijdt heel heel veel km in de week, 164 km enkele reis) die we alleen zakelijk gaan rijden dus we gaan weer 1 auto verkopen.
Mijn partner en ik hebben allebei een rijbewijs, ik heb de mijne pas sinds mijn 30e door omstandigheden, maar ik ben er nu ook zo blij mee! Mijn doel was om in elk geval een rijbewijs te hebben voordat er een kindje zou komen, vanwege tijd, financiën en om vooral ook zelf mobiel te kunnen zijn in mijn eigen auto.
Beide rijbewijs, man ook motor en vrachtwagen. Moet er niet aan denken zonder rijbewijs met 3 kinderen!
Ik heb een rijbewijs voor de auto en motor en mn vriend alleen voor de auto. Ik heb eerst mn motorrijbewijs gehaald (19 jaar) en pas op mn 24 mn auto rijbewijs omdat ik eerder niet nuttig vond. Nu zou ik niet meer zonder kunnen!
Ik heb er 2. Mijn A (motor) en mijn B. Met die eerste doe ik momenteel weinig/niks. Ik haalde mijn B toen ik 19 was na 4 examens en kocht mijn eerste autootje op mijn 20e. Mijn A haalde ik op mijn 23/24e alles in 1 keer. We hebben allebei een auto. (Mijn eerste autootje van toen ik net mijn rijbewijs had heb ik nl nog altijd). Daarnaast onze gezinsauto, want die eerste betreft een klein koektrommeltje. We hebben voor de fun nog een motor staan. Deze heeft in moeilijke tijden wel te koop gestaan maar raakten we niet kwijt. Nu is het wel leuk dat hij er nog is.
Beiden als sinds ons 18e een rijbewijs, ik zou niet zonder kunnen. Alhoewel we sinds we in het buitenland wonen niet meer zelf rijden, vind ik het als we bvb even in Nederland zijn wel weer erg leuk om een stuk te rijden!
Heb ik wel eens meegemaakt en ik woonde daar 5 min. vandaan (lopend). Maar sowieso is het niet eens voor iedereen mogelijk om een rijbewijs te hebben. Zelf zou ik het een veel te groot risico vinden i.v.m mijn gezondheid. Je zal maar ineens achter het stuur een pijnaanval krijgen ofzo.
Beide rijbewijs en beide auto.. nouja ML heeft bedrijfsauto (mag prive niet gebruikt worden) en hebben zelf auto..maar hierdoor wel altijd auto bij de deur! Ohh en ik heb ook een trekker rijbewijs
Tractor .. heb ik op mijn 16e gehaald.. ouders hebben boerenbedrijf dus dat was wel makkelijk.. en je mag er een unimog mee rijden.. was wel handig als t regende haha Google Afbeeldingen resultaat voor
Wij hebben ook beide een rijbewijs, maar ik rijd niet veel.. Fiets graag en het werk is 5 minuutjes fietsen, maar ik kan gaan en staan als ik wil en das toch wel heel makkelijk
Vriend wel al 20 jaar en ik niet. Eerder ging t geld naar andere dingen en nu spaar ik voor eventuele 4e behandeling voor onze kinderwens. Komt ooit wel. Vind t ook prima, stad / zkh en dokter op 10 min en weekend gaan we veel weg met de auto..
Beide hebben we een rijbewijs en samen 1 auto. Kan niet meer zonder, je hebt zoveel vrijheid om te gaan en te staan wanneer jij dat wilt!
Beide een rijbewijs op 18e gehaald. betaald door mijn ouders, maar anders had ik het zelf betaald door te sparen. Ik vind het fijn om onafhankelijk te zijn van anderen of het openbaar vervoer ml hetzelfde.