Hey hoi, Iemand enig idee of je een fiets kan vervoeren met de achterbank plat in een clio? Ik moet eigenlijk mijn fiets meenemen naar France maar weet niet of dat dat gaat passen. Iemand een idee? Tot hoors
Kun je het niet proberen dan? (Of heb je de auto niet voor het huis?) Het zal nl ook wel aan het soort fiets kunnen liggen. Wij hadden in een auto (kangaroo) 2 fietsen mee. Die van mijn man nam veel minder ruimte in (ik heb een soort moederfiets met breed stuur).
Nee de fiets staat in NL en ik zit met auto in Frankrijk Sorry dat had ik er misschien even bij moeten zetten!
Kan je er zo geen rek achteraan of bovenop op monteren? Tenzij je het voorwiel eraf krijgt gevezen (of liefst nog allebei de wielen), lijkt het mij namelijk nogal krap. Tenzij je heel de weg met een open koffer gaat rijden.
Zat ik ook al aan te denken maar beide is geen optie. Ik ga het in NL zien of ik hem dubbel kan vouwen Dank voor de reactie
Ik weet bijna zeker dat dat nooit gaat passen. Je kan het allicht even proberen maar ik denk niet dat je koffer dichtkan en je auto is te laag om je voorwiel omhoog te zetten. Als wij in onze station wagen een heren of dames fiets vervoeren moet je bank plat en dan past het precies. Dan lijkt mij dat een clio nooit gaat passen.
Hier overigens een Renault Kangoo (van manlief) en daar gaat een fiets rechtop in. Maar dan moet wel de achterbank plat. Dan kunnen er desnoods wel twee in overigens .
denk niet dat het gaat passen.. Kan je geen vouwfiets kopen ?? dan pas het wel, maar gewone fiets gaat waarschijnlijk echt niet passen
ah het wordt me al duidelijk ik denk altijd dat ik heel de wereld kan verhuizen in mijn clio maar helaas ik denk dat ik heb uitgevonden wat niet kan Dank voor alle reacties
nee gaat zeker niet, heb een clio gehad en een keer fiets in vervoerd. De klap kan dan niet helemaal dicht.
Dat dacht ik met mijn oude Toyota Starlet ook, maar die fiets, dat lukte echt niet! Heb je niet iemand die hem tzt mee kan nemen voor je? Of fietsendrager.