hoi dames, wij hebben nu een inbouwkoelkast. Erg klein met een klein vriesvak. Nu willen we een koel-vriescombinatie. onder onze inbouwkoelkast zit een laden en daarboven 2 kleine kastjes. Als we nu die lade weghalen en 1 van de kleine kastjes zouden we daar dan een normale koelkast tussen kunnen schuiven? zonder kastdeur ervoor dan. Of krijgt hij dan te weinig lucht? Er zou dan aan de bovenkant een aantal cm ruimte blijven en aan de zijkanten bijna niks. Wie weet of dit kan?
Volgens mij mag je een gewone koelkast nooit helemaal inbouwen ivm de warmte. Daarnaast weet ik ook niet of hij met ombouw past aan devoorkant, ik neem aan dat je de normale deurtjes wel wil gebruiken om het 1 geheel te houden. Wij ebben hetzelfde probleem. Hebben een inbouw koelkast en inbouw vriezer maar met 5 en 1 keer per week boodschappen halen paste dat niet. Hebben nu een koelvries combi erbij gekocht voor in de schuur.
Een inbouw apparaat is heel anders altijd.... Scheelt ook even kwa prijs, let maat op als je in de winkel bent. Ik zou iig. niet zomaar wat doen maar gewoon bij de winkel vragen waar je het gaat kopen.
het is dan de bedoeling dat er geen kastdeuren voor komen gewoon de normale koelkast deuren zeg maar. hij komt dan alleen in een soort nis te staan zeg maar.
Maar van opzij en achter is het dicht, dus niet voldoende ruimte voor lucht en koelen. Ik de k ook dat een inbouw minder diep is dus dan zou hij ws een stukje uit de kast komen. Zou je dan niet eter heel de kast weg halen?
maar dan staan hij nog klem zeg maar omdat de kast ernaast wel moet blijven staan en de kast aan de andere kant is een inbouwkast van het huis dus die kan ook niet weg zeg maar.