Hoi meiden... Nou ja het onderwerp zegt het al he, noa is over 1 maand jarig en opa en oma willen een fietsstoeltje geven. Nu vraag ik me af is het verstandig of aan te raden ook voor een windschermpje te kijken? Wat vinden jullie, wat zijn jullie ervaringen? Doeg doeg
Wij hebben een schermpje en dat bevalt goed. Het waait altijd in Nederland, dus we laten hem er lekker op zitten. Ik raad aan het wel te doen. Bij heel mooi denk je dat het warm is, maar de wind maakt het vaak weer best koud voor zo'n kleintje die de hele tijd stil zit.
Ik heb er ook eentje. Heb nog niet zo vaak met 'r gefietst, maar het werkt wel! Het houdt de wind tegen en daarmee ook de kou. En laatst ook de motregen. En ik stel me zo voor: in de zomer de fruitvliegjes 8) ..
Wij hebben ook een windscherm, echt fijn. Je hebt toch altijd rijwind en na een tochtje heeft Eva altijd rode traanoogjes, dat zou dan nog erger zijn zonder windscherm. Maakt op zich niet veel uit, maar het ziet er zo sneu uit . Nadeel van het windscherm vind ik dat Eva er telkens aan wil hangen. Maar dat valt af te leren, hoop ik .
In het begin hebben we het bijna altijd gebruikt, na verloop van tijd (toen Hugo wat ouder werd en het mooier weer werd) hebben we het eigenlijk niet meer gebruikt... Maar ik zou het zeker voor in het begin aanschaffen, met dit weer in nederland is het zeker geen overbodige luxe!
Wij hebben hem ook, bevalt goed. Tegen wind en kou. Wel hard trappen af en toe, maar is goed voor me denk ik dan maar.......
ik heb ook een windscherm op mijn fiets, vind het ideaal. ze gaat ook wel is met haar opa fietsen en die heeft er geen maar je merkt het wel, ze heeft het een stuk kouder zonder wind scherm.
Zal ik ook maar zeggen dat ik hem altijd gebruik.. Heb het 1 keer zonder gedaan, maar mijn zoontje vond het heel vervelend, die wind in zijn gezicht. En zijn oogjes hebben ook nog een poosje gejeukt daarna..
Ik heb er ook 1. Moet zeggen dat ik er 1 had gekocht voor het leuk Maar voor de kindjes is het lekker om er achter te zitten. zeker als het wat harder waait.
wij hebben hem wel en ben blij toe want zo zit alicia lekker uit de wind en gedeelde uit de regen wat wel lekker is met het weer hier in nederland. vooral die harde winhozen waarbij je zelf geen zuurstof hebt zit me meisje heerlijk te zingen en te kletsen op de fiets . ik heb er ook een stuurtje bij gepakt (zit er niet standaard op bij gmg) en zo rijden we ook nog lekker samen ook is het veiliger weet ik uit ervaring. ik ben toen het zo glad was gevallen met me dochter voorop de fiets. dit was een flinke smak en dankzij het windscherm hield me dochter en op een klein schrammetje op der hoofd niet veel aan over. zonder windscherm had heel der gezichtje minimaal opengelegen
Ook wij hebben een windscherm. Ik vind dat wel erg handig helemaal als er een wind staat of iets. Keano vind het prachtig die speelt er dan ook errug graag mee tijdens het fietsen
Hier ook een windscherm, al is het alleen maar omdat ik (als ik fiets) een heel stuk door de polder moet, met alle beestjes van dien...