Ja, de liefde is wederzijds, ik kan lezen en schrijven met hem en hij wordt gelukkig van hele kleine dingen zoals een ijsje eten. Bij anderen laat hij nog wel eens agressief gedrag zien, dat doet hij bij mij niet. Ik gok doordat we die klik hebben en ik hem goed begrijp op de een of andere manier.
Oho jij bent slecht!! Ik heb zelf wel zwakkies voor verschillende mannen maar dat heeft echt met omgang te maken.
Jep. Ook wederzijds "geweest", Een bepaalde chemie noem ik het maar. vanaf dat ik een jaar of 15 was. Steeds elkaar misgelopen, en uiteindelijk beide iemand gevonden waar we gelukkig mee zijn. En inmiddels ook geen contact meer. Ik denk zelfs gelukkiger, want ik weet oprecht niet of hij relatiemateriaal zou zijn voor mij. En dat wist ik bij mijn man al heel snel, hij is het gewoon. Maar dat betekend niet dat mijn ogen in mn broekzak zitten.
Ja voor een (eigenlijk twee ) exen. Als ik ze zie moet ik daarna weer weken aan ze denken, dus gelukkig zie ik ze niet zo vaak. Ik ben heel lang met ze bevriend gebleven, maar dat werd toch wat ingewikkeld .
Ja maar gelukkig zie ik hem nooit meer , alleen als ik hem toevallig op straat tegenkom maar dat is ook heel zelden. dan krijg ik het spontaan warm en weet ik weer niet meer wat ik aan het doen was
Ja een oude scharrel. En deze "gevoelens" zijn wederzijds. Beide hebben we een relatie en een kindje, maar zodra we elkaar zien dan maakt het een bepaald gevoel los. Gelukkig zie ik hem bijna nooit. Eens in de twee jaar, per toeval. Ik hou zielsveel van mijn man en zou ook nooit een relatie met deze scharrel willen, maar "het gevoel" blijft. Een aantal jaren geleden heeft hij me benaderd toen ik alleen een weekend naar mijn moeder was. Hij was op dat moment singel en wilde samen wat doen, met een knipoog. Hierop heb ik gezegd, dat ondanks "het gevoel" een slippertje het niet waard is om mijn relatie kapot te maken en dat hij maar een ander moest zoeken. Voelde erg goed
Jazeker en zodra ik hem zie krijg ik kriebels in mn buik Het is ook wederzijds maar er zal nooit iets gebeuren
Ja mijn ex. Inmiddels zijn we al 15 jaar uit elkaar maar die zwak blijft. Wederzijds. We spreken elkaar af en toe met onze beider gezinnen erbij, er is in de afgelopen 10 jaar (mijn huidige relatie) niets meer gebeurt. Daarvoor wel regelmatig. Ik weiger mijn huidige relatie en mijn gezin op het spel te zetten voor een slippertje. We hebben een enorme klik op seksueel vlak. Maar ik moet er niet aan denken om een relatie met hem te hebben, zou echt knettergek van hem worden
Ja. Ik spreek hem wekelijks. Hij is echt een goede vriend, vertrouw hem blindelings. Ik zie hem eigenlijk nooit, max een x per jaar. Zelfs als ik thuis ben, spreken we niet af. Niet omdat ik bang ben dat er meer gebeurd, maar omdat ik weet dat ik mijn vriend kwetst als ik dat zou doen en dat wil ik niet. Hij heeft vrede met het contact dat We hebben telefonisch en daar blijft het bij. Vroeger had ik een zwak voor iemand, meerdere keren mee in bed beland maar achteraf ongelofelijk dom want ik wist dat hij achter een ander aan zat. Woont hij nu mee samen, ben ik ook blij om voor hem. Heb ook geen contact meer met hem verder. Als We elkaar tegen komen, maken We een praatje en dat was het.
Yep. Een vriend van ons. Hij is echt super ultra knap. Het is niet eerlijk gewoon, haha. Ik heb 'm in de friend-zone gestopt, en daar blijft hij ook
Ja. Een goede vriend. We hebben beide wel wat gevoelens voor elkaar maar doen er niets mee. Wel appen we zeer regelmatig en is het ook seksueel getint. In het echt komen we elkaar gelukkig niet vaak tegen.
Nee, niet echt. Ik heb namelijk zwak voor woorden en zinnen. Wanneer men bij mij een bepaalde snaar raakt door dingen te zeggen die eigenlijk nooit iemand ooit tegen mij heeft gezegd, dan kan ik daar enorm van onder de indruk raken en kun je heel echt dichtbij komen. Dan ben ik weken/maanden/jaren later nog aan dat ene moment aan het denken dat iemand dit-of-dat zei in die setting. En in mijn hoofd speelt dat totaal een heel ander leven; ik ben net Walter Mitty wat dat betreft. Moet je uiteraard wel weten wat dat dan is wat je zegt Op zo'n moment neem ik steeds meer afstand of reageer ik koud/kil/afstandelijk terwijl ik op zo'n moment bijna door mijn knieën heen kan zakken. So nobody notices. Het is een momentopname en dat kan binnen 5 seconden weer voorbij zijn. Dit heb ik dus het afgelopen half jaar 2x gehad bij dezelfde persoon. Dagdromen FTW!
Yep... Ik heb er twee. Mijn eerste vriendje, heeft gewoon een speciaal plekje. En een ex, een oud-profvoetballer, als ik hem tegenkom viel ik de spanning gewoon hangen... Ik zal er nooit wat mee doen, heb toendertijd bewust voor mijn man gekozen en niet voor niets maar kijken (en een klein beetje fantaseren) mag.
Nee, gelukkig niet. Toen ik mijn huidige vriend leerde kennen, zijn al mijn zwakken voor andere mannen verdwenen.