Hebben jullie een zwak voor een andere man?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bloem1989, 20 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw

Ja.
    Dit is wel iets van ruim 2 jaar geleden en niet van nu. Hij las regelmatig mee.
    Tegenwoordignis het contact normaal. Gewoon hoe het gaat en dat heel soms. Contact is wat verwaterd.

2. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Ja, voor 1 persoon heb ik echt een zwak. Hij is gevoelig, mysterieus, intens en qua uiterlijk geheel mijn type. Gelukkig woont hij in een ander land en zie ik hem 1 avondje per jaar. Ik zou nooit iets met hem doen, behalve verlegen naar hem stare, maar dan is mijn hele week weer goed...

3. dekilene

dekilene Niet meer actief

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Nee, alleen voor mijn eigen man hihi.

5. CindyJessie

CindyJessie Bekend lid

21 mei 2012
    802
    15
    18
    Ik had zeker een zwak voor iemand, toen ik nog samen was met mijn ex-vriend.
    Ik ben nu met degene getrouwd :)

6. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Ik heb overigens ook een zwak voor een vrouw.

Oefff als ik haar zie lopen krijg ik al knikkende knietjes:$:)

7. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik heb een zwak voor een andere man maar dat is bij mijn man meer dan bekend hoor. :)

8. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Nee, geen zwak voor een andere man. Gelukkig niet, word al zenuwachtig van het idee. :p

9. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    En weten jullie mannen daarvan?
    De mijne zou op zijn minst "not amused" zijn.

Ik zou overigens ook not amused zijn als hij het had bij een andere vrouw. Voor mij was mijn partner de eerste, maar hij heeft wel een paar ex'en en ik moet eerlijk toegeven dat ik héél blij ben dat hij daar nooit of nooit meer contact mee heeft en de meesten hier 100 km vandaan wonen en zijn laatste ex naar 't schijnt zelfs gestorven is (ben ik toevallig es te weten gekomen door haar naam te googelen - partner interesseerde het echt niet).
    Sowieso heeft hij overigens geen contact meer met mensen van vroeger, behalve 1 oude mannelijke klasgenoot.

10. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ja mijn man weet overal van maar om eerlijk te zijn.. het is niet echt toepasbaar in onze situatie omdat wij een open huwelijk hebben. Dus eigenlijk moet ik hier gewoon helemaal niet op reageren. ;)

11. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ja bepaalde exen blijven mij knikkende knieën bezorgen. Ik zal er nooit iets mee doen en het is een gezonde spanning tussen man en vrouw. Dat gebeurt mij ook weleens bij een onbekend iemand die ik tegenkom op straat of in de winkel. Maar ik ga altijd naar huis met mijn man!

12. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Ja. Ik heb een paar weken geleden een topic hierover geopend.

13. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Mijn man is mijn enige, echte, grote en Ware Liefde. Ik hou van hem en heb geen zwak voor een andere man. Wel geef ik nog steeds om mijn eerste ex-vriendje, omdat hij een goedzak was en ik niet altijd even netjes doordat ik tot die tijd nooit geleerd had hoe dat moest. Ik gun hem al het geluk in de wereld en hoop dat hij goed terecht gekomen is. Heb hem al ruim dertien jaar niet gesproken en dat hoeft ook niet.

14. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Die Pete van mkr. Oh god die lijkt twee druppels water op mijn man . Alleen iets ouder. Ik smelt als ik hem op tv zie !

15. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ja, een man waar ik jaren geleden, toen mijn man (toen nog mijn vriend) en ik uit elkaar waren, een paar keer mee ben uitgegaan. Hij was een beetje fout, maar ik kreeg echt knikkende knieën van hem. Hij was toen net verlaten door zijn vriendin, we kenden elkaar via het werk, ik was dus net bij mijn vriend weg....geen ideale omstandigheden, dus het is bij 2 à 3 dates gebleven. Toevallig zag ik pas op de FB van een kennis van mij dat hij daar ook FB-vriend van is en ik voelde mijn hart even springen. Hoe achterlijk! Ik ken hem eigenlijk helemaal niet zo goed, maar blijf toch een zwak houden voor hem. Ik ga hem dus ook zeker geen vriendenuitnodiging sturen...

Deel Deze Pagina