Hoi, Zoals het onderwerp al zegt: Ik vroeg me af of andere zwangeren ook eet en/of drink tics heb tijdens de zwangerschap? Ik ben verslaafd aan worteltje, melk en engelse drop! Groetjes Marleentje
TIjdens mijn zwangerschap (die helaas is misgegaan) had ik enorm veel zin in Chips en cola :S Chips mocht ik vanmezelf een zakje om de adg en cola light 1 glas per dag....
Ik ben verslaafd ineens aan ijsklontjes eten!!! Jaaa, echt kauwen erop, vind het heeeerlijk, terwijl ik het voorheen vreselijk vond als anderen kauwden op ijsklontjes Vind het zelf best een rare tic, maar ook wel lkkr verkoelend met deze hitte
Komkommer met zout... maar ik lust nog steeds geen komkommer op mn brood of door mn eten In het begin van de zwangerschap vooral trek in haring en daarna een periode turkse pizza Dus met komkommer heb ik minder schade
Ik heb nu onwijze trek in tukkies 'hot&spicy' en chips! (Ik geef alleen niet toe.. want het moet er ook ooit weer af). Voor de rest eet ik eigenlijk bijna niks... misschien 2 boterhammen per dag! (ik krijg door de misselijkheid gewoon niks weg ) qua drinken lust ik alleen nog maar sap-multivit (voorheen dronk ik het nooit), maar sinds 2 dagen zoveel last van maagzuur dat ik het niet meer kan drinken! Dus nu maar aan de ranja(water).
Bananenschuimpjes van Haribo. Met dat suiker er op. Had ik vorige zwangerschap ook. Ik ben normaal helemaal niet zo'n zoetekauw, maar als ik zwanger ben wel. Chocolade vind ik ook veel lekkerder, dan wanneer ik niet zwanger ben.
Allemaal slechte dingen.. patat met mayo,döner kebab, pizza., knakworstjes.. Verder drink ik nu veel chocomel en eet ik veel dextro-energy, maar die zijn meer omdat ze soms even helpen bij de misselijkheid, oh ja en waterijsjes!!! Vooral perensmaak!
Grappig, precies hetzelfde. Ik lust bijna niks dat zoet is, alleen zoet als het fris is zoals zurig/sappig fruit. Bananen dus niet, maar ook geen krentebollen, ontbijtkoek. Ik drink geen melk wegens lactose intolerant en de soja variant is altijd zoetig, echt om van te gruwen. Zelfde geldt voor vanille soya vla. En zout. Ik wil heeel graag drop. Maar ja. Daar schijn je mee uit te moeten kijken. Gekke craving? Kaascroissantjes. Het lijkt erop dat krieltje van vet en zout houdt.
Ijswater met siroop erin drink heledag en gebakken ei.watermeloen heerlijk maar krijg steeds minder trek in echt eten vooral met dit weer.
Ik heb een enorme trek in milshakes en bakken ijs. Dit terwijl ik er voor mijn zwangerschap helemaal nooit om maalde. En vers fruit vind ik heerlijk.
Jaaa dat had ik ook haha!!! Moet elke keer ijsblokjes ook in mijn drinken en eerder kauwde ik er ook niet op maar tijdens mijn zw wel..Nou nog wel hoor..en ben nu ook verslaafd aan waterijsjes..
ik zou elke moment van de dag wel haring willen eten...zelfs s'nachts.. en voor me zwangerschap at ik helemaal niet zoveel haring...af en toe is.. groetjes vivian