hallo allemaal, weet niet zo goed bij wie ik dit vehaal kwijt kan aangezien mijn vriend en ik niet bezig zijn om zwanger te worden maar ergens hoop ik er toch op. ben sinds twee maanden gestopt met de pil en heb al best een regelmatige cyclus 30 dagen ongeveer. anderhalve week geleden hebben we onveilige seks gehad en meteen daarna had ik zo een raar voorgevoel dat het raak was ofzo. drie dagen later ben ik snachts wakker geworden en tijdens het plassen ineens enorme steken in me linker onderbuik gekregen waardoor ik misselijk werd, bijna moest overgeven het gevoel kreeg dat ik ging flauwvallen.. het is me echt een raadsel waar dat door zou komen.. verder niet echt ergens last van gister wat rare steekjes en menstruatie buikpijn terwijl dat nog veel te vroeg is. nijn vraag is nu herkent iemand die steken in de buik ergens van en kun je zo kort na het stoppen met de pil zwanger worden? we hebben overigens meerdere malen onveilige seks gehad de afgelopen maand. bedankt alvast!
Ik was zelf 12 juli gestopt met de pil de week erop ongesteld (16 tm 20 juli) en had 19 augustus al een positieve test in handen. Dus zo snel kan het zeker gaan, maar verschilt heel erg per persoon. Sommige dames doen er wat langer over om te ontpillen zeg maar. Ik herken de steekjes wel van toen wij er achter kwamen dat ik net zwanger was. Na dat wij een positieve test hadden rond de 5 weken heb ik ook van die menstruatie steekjes gehad vaak 's middags en 's avonds en trok na 5 / 10 minuten dan ook weer weg. Maar dit was dus later als dat jij aangeeft. Voor de rest op het begin weinig symptomen gehad en had het zelf ook niet in de gaten dat ik zwanger zou zijn. T was dat mijn vriend verschil begon te merken met de hoeveelheden die ik begon te eten. Misschien toch maar ff kijken vanaf wanneer je een test kunt doen? Dan heb je in elk geval zekerheid Succes!.
Waarom ben je dan met de pil gestopt, en onveilig sex gehad terwijl jullie nog geen kindje willen, maar jij eigenlijk wel? Weet hij dan niet dat je gestopt bent? En hoe je erachter komt of je zwanger bent? Een zwangerschapstest doen vanaf je NOD