Even een vraagje. Ik heb 10 april een bestelling geplaatst bij h&m. Alles was op voorraad en het zou tussen 14 en 18 april bezorgd worden. Vrijdag 11 april kreeg ik een mail dat de bestelling werd ingepakt. Op de site staat het pakket nu op bezorgd op 16 april (in bestelgeschiedenis). Alleen wanneer ik het pakketje volg kom ik op de site van postNL tegen dat de verzending nog wordt voorbereid door de verzender. Beetje laat toch? 18 april is vandaag dan zou het al onderweg moeten zijn.. Ter vergelijking, mijn gister bestelde bol.com bestelling is binnen 11.00 en 13.00 wel hier :/ Had een nieuwe zwangerschapsbroek en truitjes gekocht want kom toch wat tekort nu de laatste weken maar ervan uitgaande dat ze met pasen niet bezorgen heb ik het op z'n vroegst dinsdag en kan ik er nog maar 4 weken van genieten Is dit normaal tegenwoordig bij HM of ben ik nu een pechgeval?
Ik vind H&M waardeloos om online te bestellen. Ik had een broek besteld en die wilde ik op kantoor laten afleveren met factuur. Ik wachten en wachten, zou 4 werkdagen duren.. Geen broek. Kreeg ik op een gegeven moment een brief in de bus dat ik ze moest bellen omdat ze vragen hadden.. Bleek dat ze niet leveren op kantooradressen ivm facturatie. Adres aan laten passen en toen gaf ze aan dat ik de broek binnen 2 weken zou ontvangen (???) Heb toen de order geannuleerd. Kansloos. Zelfde broek besteld via Wehkamp en die werd de volgende dag keurig geleverd.
Gek..hier gaat h&m altijd wel goed..maar dat is omdat ik ook alleen dingen bestel dir op voorraad zijn, maar dat was bij jou ook begrijp ik.
Alles was op voorraad ja, ik helemaal bij want in e winkels hier hangen alleen maten groter dan M elke keer. Annuleren gaat dus al niet meer omdat hij maandag al aangaf dat het ingepakt was.
Heb ook weleens gehad dat het pakket al werd bezorgd terwijl het volgens de post nog bezig was met voorbereid worden. Ook daar... Gaat het weleens mis.
Vond het deze keer ook enorm lang duren. Idd al een mail dat alles ingepakt was maar en week later was het er pas...
Ik had 2 weken geleden ook een nieuwe zwangerschapsbroek en shirt besteld omdat alles te klein is en de kleding van mijn vorige zwangerschap nog te groot is. Zit nu ook al 2.5 weken te wachten:x
Ik heb het ook altijd, ook al staat het 'op voorraad', dan moet ik alsnog 2 á 3 weken wachten. Ook zit er bijna altijd wel iets in het pakket dat ik niet heb besteld. Erg jammer, ik vind H&M erg leuk, maar bestel nu zelden iets meer bij hen online.
Ik heb hetzelfde gehad. Ik heb toen een mail gestuurd naar de klantenservice en daar gaven ze aan dat als ik het pakketje 2 dagen later nog niet had ik weer contact moest opnemen. Dat was gelukkig niet nodig want het lag de volgende dag al in de bus. Ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen met h&m. Soms duurt het idd iets langer, maar dat staat er gelijk bij als je besteld. Wehkamp is idd sneller, maar ik kan daar lang niet altijd iets leuks vinden
Als er "bezorgd" op de site staat, duurt het hier meestal nog 3-5 werkdagen voordat ik het ontvang! Dat is gek, ik laat mijn bestellingen al jaren op de zaak aankomen. Heb wel mijn "eigen" adres aangepast, naar het adres van de zaak. Misschien dat het dan wel kan?
Ik herken het eerlijk gezegd niet. Hier is het er altijd wel binnen een week en altijd de goede artikelen en maten. Het gebeurt overigens wel eens dat er op post.nl staat dat deze nog voorbereid wordt terwijl de bezorger dan toch komt.
Heb je per ongeluk ipv thuisbezorgen op afleveren op en kialapunt geklikt? Ik heb 5 april bij ze besteld, maar even niet bij nagedacht dat ik die week erna in het zkh was dus ik heb de bezorging veranderd naar een kialapunt. Ik kon hem maandag al afhalen
Hier laatst ook wat besteld bij h&m en die waren zo'n 5 dagen aan het inpakken vreselijk! Ik snap niet dat het daar allemaal zo traag gaat. Ik bestel er ook liever niet. Kreeg mijn bestelling met de post (brievenbus) dan duurt t blijkbaar nog langer
Mijn bestelling zou tussen 7-11 april verzonden worden in 1 levering. Ik had er extra op gelet dat het 1 levering was, dan hoef je ook maar 1 keer retourkosten te betalen als er iets terug moet. Krijg ik 11 april een mail dat mijn bestelling is ingepakt en tussen 3-5 dagen word geleverd maar sommige dingen worden pas over een maand geleverd, in 2 leveringen dus. Grr.. vind dat echt raar. Paar dagen te laat en dan ook nog verschillende leveringen. Ik heb ze dus gemaild, maar helaas kunnen ze niets aan doen, moet retourkosten gewoon dubbel betalen. En dat het een paar dagen later was? Sorry mevrouw, de nieuwe catalogus was net uit, beetje druk..