Ja, hoewel niet alleen voor de kids, we hebben een pluspakket van ziggo waarin onder andere kinderkanalen zitten (nick jr, disney junior, babytv enz) maar bijvoorbeeld ook alle discovery channels en die kijkt manlief graag. Twee vliegen in 1 klap dus.
Wij hebben een medium ziggo pakket. Vooral RTL telekids en Zapp extra zijn hier erg geliefd. Soms is dat pakket ook totaal niet handig want is 24/7 en dus kan ze rustig om half 8 na sesamstraat nog TV kijken terwijl anders er geen kinderprogramma's meer op zijn
Wij hebben sinds kort ook Netflix en wij zitten er aan te denken om dat extra zender pakket van Ziggo op te zeggen. Onze zoon is de enige die naar die kinderzenders kijkt ( en dan wil hij alleen Nickjr en Disneyjr). De rest van de zenders kijken wij nooit naar dus zonde van het geld. Op Netflix is echt veel te vinden en is goedkoper dan dat pakket van Ziggo!
Hmmm verdeeld dus. Ik twijfel nog of ik misschien een hoger pakket neem, dan betaal ik 15 meer voor extra zenders waar dus ook kinderzenders bijzitten. Kan ook babytv nemen voor 5 p/m maar zitten niet alle netten bij.
Geen extra pakketten voor dochterlief. We hebben Netflix en ook een smart tv waar genoeg mee gedaan kan worden en zo heel veel tv wordt hier niet gekeken door haar dus zou dan 15 euro extra zonde van het geld vinden. Netflix kost de helft en daar hebben wij ook nog plezier van.
Ja, wij hebben wel extra zender pakketten voor de kleine meid, maar meer omdat ze gek is op K3 en al die dingen meer, en die krijg je nauwelijks gewoon op de tv, dus vandaar het extra pakket er bij genomen. Twee pakketten geloof ik zelfs haha. Ze kijkt er erg graag naar, dus tja, dan maar 15,- per maand meer betalen er voor.
Wij hebben ook het pluspakket erbij (met Nick jr, disney jr enz) en ook nog wat leuke zenders en extra's voor ons.
Nee vind dat niet nodig! Nu hebben wij wel netflix ( voor onszelf maar ook zeer leuk voor kids) en daar zitten veel leuke dingen op.
Wij hebben upc en dan een uitgebreid tv pakket, maar we zitten erover na te denken om teurg te gaan naar het basis pakket en dan netflix erbij. wij hebben een aantal kinder zenders maar ik vind dat er veel herhaald wordt en sommige dingen hebben de kids al zo vaak gezien dat ze het zat zijn. youtube is een goede optie. Wij hebben ook een smart tv dus kunnen wij YouTube via de tv doen.
wij hebben Ziggo extra. wij kijken zelf meer history, Discovery, national geografic, tlc als gewone zender. Ook wel hoor maar vaak ook die en daar zitten de kinderzenders bij dus die kijken ze ook.
Nee ik zie er de meerwaarde niet van in. We hebben Netflix en daar zit zowel voor de kinderen als voor ons genoeg bij. Gewone televisie kijken we niet. Netflix kost iets van 7 dollar, omgerekend maar een paar euro per maand.