Hebben jullie extra zenderpakket voor kinderen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Strandbal, 12 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Ja, hoewel niet alleen voor de kids, we hebben een pluspakket van ziggo waarin onder andere kinderkanalen zitten (nick jr, disney junior, babytv enz) maar bijvoorbeeld ook alle discovery channels en die kijkt manlief graag. Twee vliegen in 1 klap dus.

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wij hebben Netflix. Daar staat zoveel voor kinderen op. Geen extra zenderpakket nodig dus :)

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Nee. Wij hebben Netflix en de kinderen kijken sowieso niet zo veel tv.

4. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Wij hebben een medium ziggo pakket. Vooral RTL telekids en Zapp extra zijn hier erg geliefd.

Soms is dat pakket ook totaal niet handig want is 24/7 en dus kan ze rustig om half 8 na sesamstraat nog TV kijken terwijl anders er geen kinderprogramma's meer op zijn ;)

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Wij hebben sinds kort ook Netflix en wij zitten er aan te denken om dat extra zender pakket van Ziggo op te zeggen. Onze zoon is de enige die naar die kinderzenders kijkt ( en dan wil hij alleen Nickjr en Disneyjr).
    De rest van de zenders kijken wij nooit naar dus zonde van het geld.
    Op Netflix is echt veel te vinden en is goedkoper dan dat pakket van Ziggo!

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

dit en netflix en stapels dvd's. Ik hou verder niet van de meeste zaken zoals Nickelodeon enzo

7. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.020
    548
    113
    Dit hebben wij ook

8. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Hmmm verdeeld dus. Ik twijfel nog of ik misschien een hoger pakket neem, dan betaal ik €15 meer voor extra zenders waar dus ook kinderzenders bijzitten. Kan ook babytv nemen voor €5 p/m maar zitten niet alle netten bij.

9. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Geen extra pakketten voor dochterlief. We hebben Netflix en ook een smart tv waar genoeg mee gedaan kan worden en zo heel veel tv wordt hier niet gekeken door haar dus zou dan 15 euro extra zonde van het geld vinden. Netflix kost de helft en daar hebben wij ook nog plezier van.

10. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Ja, wij hebben wel extra zender pakketten voor de kleine meid, maar meer omdat ze gek is op K3 en al die dingen meer, en die krijg je nauwelijks gewoon op de tv, dus vandaar het extra pakket er bij genomen. Twee pakketten geloof ik zelfs haha.
    Ze kijkt er erg graag naar, dus tja, dan maar 15,- per maand meer betalen er voor.

11. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wij hebben ook het pluspakket erbij (met Nick jr, disney jr enz) en ook nog wat leuke zenders en extra's voor ons.

12. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

nee ik heb een paar dvds en 2 laptops met youtube.
    zonde vh geld.

13. LiveLaughLove

LiveLaughLove Niet meer actief

Nee vind dat niet nodig! Nu hebben wij wel netflix ( voor onszelf maar ook zeer leuk voor kids) en daar zitten veel leuke dingen op.

14. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Hmm misschien anders overgaan op netflix. Dat kost maar iets van €4 per maand toch?

15. LiveLaughLove

LiveLaughLove Niet meer actief

16. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Nee, wij hebben gewoon zo'n standaard pakket. Daar zitten m.i genoeg kinderzenders bij.

17. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Wij hebben upc en dan een uitgebreid tv pakket, maar we zitten erover na te denken om teurg te gaan naar het basis pakket en dan netflix erbij.
    wij hebben een aantal kinder zenders maar ik vind dat er veel herhaald wordt en sommige dingen hebben de kids al zo vaak gezien dat ze het zat zijn.

youtube is een goede optie. Wij hebben ook een smart tv dus kunnen wij YouTube via de tv doen.

18. mimi83

mimi83 Niet meer actief

wij hebben Ziggo extra.
    wij kijken zelf meer history, Discovery, national geografic, tlc als gewone zender. Ook wel hoor maar vaak ook die en daar zitten de kinderzenders bij dus die kijken ze ook.

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ja.

20. Astre

Astre Niet meer actief

Nee ik zie er de meerwaarde niet van in. We hebben Netflix en daar zit zowel voor de kinderen als voor ons genoeg bij. Gewone televisie kijken we niet.

Netflix kost iets van 7 dollar, omgerekend maar een paar euro per maand.

Deel Deze Pagina