Hoi Dames, De titel zegt het al, ik heb morgen een sollicitatiegesprek. Ik ben er best een beetje nerveus voor. De werkgever waar ik nu voor werk is net zo "sociaal" als veel van de andere werkgevers waar ik hier over lees (niet dus). Ook ga ik over een week met verlof en ze hebben me nog steeds niet laten weten of mijn contract verlengd wordt na mijn verlof Ik ben het daar dus heel erg zat en heb een brief gescheven op een hele leuke vacature. Ze weten dat ik zwanger ben en dat ik daar na mijn verlof wil gaan werken, heb ik in mijn brief gezet. Ik ben echt benieuwd! Ik hoop dat er ook nog echt sociale werkgevers zijn! Liefs, Lucienne
Bedankt dames! Ben net terug....Er werd helemaal niet moeilijk gedaan over mijn zwangerschap. Ik krijg vanmiddag al te horen of ik ben aangenomen! Spannend *nagelbijt*
Dát noem ik nu n top werkgever, die krijgt van mij 'de pluim'! Succes met je baan! (én je verdere zwangerschap natuurlijk)
dank jullie wel. Inderdaad een topwerkgever! Nu nog even bij mijn huidige werkgever vertellen dat ik vertrek Dat wordt een leuk gesprek voor mij dan hihi, hadden ze me maar niet zo lang aan het lijntje moeten houden Liefs, Lucienne
Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Kleine tip: zeg pas je oude baan op, als je de contracten van de nieuwe hebt getekent! Groet van Kiki
Zekers, ik doe niks zonder een definitief contract Maar ik kan me nu al verheugen op dat gesprek, ik denk dat ze flink op hun neus zllen kijken. Maar goed, ze werken het ook zelf in de hand, zoals veel werkgevers. Je hebt zoveel rechten wanneer je zwanger bent, maar het lijkt wel of iedereen er een enorme strijd voor moet voeren, vind ik best erg.
Gefeliciteerd ! Nu kan je lekker gaan genieten met een nieuwe baan in het vooruitzicht en geen stress meer of je contract verlengd zou worden Neem wel als ontslagdatum de laatste dag van je verlof.....kunnen ze lekker nog doorbetalen