Hebben jullie gezamenlijke vrienden?

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 1 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Khlo

Khlo Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben 2 stellen die echt gezamenlijke vrienden zijn. Eentje was mijn vriendin die een relatie kreeg met een man die enorm goed klikte met mijn man. Andere stel waren vrienden van man waar wij het allebei goed mee kunnen vinden. Daarnaast nog wat losse vrienden maar daar doen we apart wat mee. Met de vrouw van zijn beste vriend kan ik het bijv. absoluut niet vinden, mijn man vind de vriend van mijn beste vriendin maar niets haha.

2. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Wij hebben eigenlijk 1 gezamenlijke vriendengroep, oorspronkelijk vrienden van mijn man (de mannen).. Inmiddels zo goed als allemaal een partner en eigenlijk klikt dat heel goed met z'n allen.. Ik spreek soms vaker met de vrouwen af dan dat hij de mannen ziet zeg maar.. We doen dingen samen en ook alleen.

Het ene stel zien we vaker (bijna wekelijks) en het andere minder vaak (verjaardagen + uitjes met de groep). In totaal zijn we met een stel of 8..

Ik heb buiten die groep om niet echt vriendinnen over van 'vroeger' ofzo.. Maar ben ook hier naartoe verhuisd vanwege mijn man en dus in zijn vriendengroep gerold :)

3. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Wij hebben vrijwel alleen maar gezamenlijke vrienden. Vrijwel allemaal koppeltjes dan ook.

Deel Deze Pagina