Mijn man is over 2 weekjes jarig en het leek mij wel leuk om een papa pakket voor hem te maken ( dit had ik al eens ergens anders op een site gezien). Tot nu toe heb ik al bedacht: Het boek: the secret footballer ( wou hij graag hebben) Een luier verwissel survivalpakketje met wasknijper, oordopjes, tang om luier weg te gooien enz Ga het in speelgoedbak doen die we later dus weer kunnen gebruiken Kleine pionnetjes en voetballetje voor als de baby wat groter is uitslaapbon q10 anti wallen creme for men romper oid met i love papa Maar loop nu een beetje vast iemand nog leuke ideeen?? Wil er wel graag dingen in doen waar hij echt wat aan heeft. Misschien ook een leuk idee voor 1 van jullie voor vaderdag??
Ik vind je al heel creabea . Het boek van Kluun, Help ik mijn vrouw zwanger gemaakt. Erg leuk geschreven met nuttige tips voor aanstaande papa's
Een pak koffie? Een bundel kinderliedjes om kindje mee in slaap te zingen? Een "mannelijke" draagdoek?
Het boek Babymanagement voor mannen, erg lollig maar ook wat zinnige dingen over de vaderrol bij zo'n kleine baby.
Leuke ideeen allemaal!!! Helaas drinkt hij geen koffie, dus had maar bedacht om er een rolletje dextro energy in te doen voor wat extra energie
wie heeft daar dan meer profijt van wel een goed idee dat pakket. douchegel bioscoopbon (voor jullie samen) speciaal biertjes papa mok (van blond amsterdam) DVD van zijn favo film of serie
Deze? Heb ik mijn man cadeau gedaan met zo'n mini voetbal Vond ie heel leuk! Sokjes zijn van Name It!
Zelf een cd branden met liedjes die gaan over de band tussen vader en kind? Fotolijstje voor op zijn werk?
Super Super leuk idee !!! Kan ik mijn mannetje verassen op bijna vaderdag Het boek van Kluunn had ik hem al cadeau gedaan.
Vandaag nog de blond papa beker gekocht, zo'n slaapmasker voor slapen overdag, babyhaargel en een eslutelhanger voor een foto vd baby meer tips zijn altijd welkom!!
Zoiets als dit: bol.com | Het leuke spelletjesboek voor baby en papa, Nel Kleverlaan | Boeken Er zijn ook van die boekjes voor vaders die een dochter gaan krijgen (en voor moeders die een zoon gaan krijgen). Titel weet ik niet meer...