Ik heb tot nu toe de Felicitas en Blije doos gehad, vond ze allebei heel erg leuk. Handige dingetjes zaten erin. Het een kan je beter gebruiken dan het ander..maar goed, wat je niet gebruikt kan je altijd nog afgeven of weggooien.
Hier ook aangevraagd, blije doos (prenatal) felicitas (etos) babydump, kruidvat. vond het gewoon leuk,en sommige dingen heb je niets aan maar dan doe je dat toch weg, zaten best leuke proefmonsters en kortingsbonnen in, en luiers, flesje, speentjes, zo konden wij meerdere spenen gratis uitproberen, zonder te kopen, achteraf wil dochter geen speen. En na de bevalling een kaartje ingeleverd bij c1000 dat is echt een aanrader, het kost je dan wel een kaartje, maar ik vond hem dat meer dan waard. Plus moet ook leuk zijn, ook met kaartje na de bevalling maar die zit hier niet
Ik heb alles aangevraagd, en schrijf me overal voor in wat ik gratis kan krijgen, zelfs toen ik nog heel pril zwanger was heb ik alles wat gratis was opgezocht voor op de 9 mnd beurs en heb een heleboel spullen meegekregen. Ik blijf een Hollander en ben gek op gratis. Ik voer al jaren voor dat soort aanvragen een nep telefoonnummer in en dat werkt prima. Ik krijg alles gewoon opgestuurd en kan alles gewoon ophalen. Ze bellen je volgens mij alleen voor reclame en de correspondentie die je wel wilt hebben gaat over de mail/ de post. Daar komt toch al reclame binnen en kan je het inzien of weggooien wanneer dat jou uitkomt. Ik zou gewoon alles lekker aanvragen. Wat je niet leuk vind kan je wegdoen/ weggeven en wat je wel leuk vind is mooi meegenomen.
Ik vond de dozen ook erg leuk! Die van babydump en prenatal het leukst. Ik heb nu afgelopen week de babydoos bij de prenatal kunnen gaan halen. Dan staat er ook in de mail/brief van; 2,5 a 3 maanden na de bevalling kun je de babydoos gaan ophalen als je de uitnodiging krijgt.. stoppen ze er dan pampers maat 1 luiers in de doos.. mijn kind is nu 3 maanden, die heeft maatje 3 nu.. dus die pampers heb ik dan weer niks aan haha. heb ze aan m'n schoonzus gegeven die is eergister bevallen .. En wij hebben bv. bij de plus supermarkt, jan linders ook pakketten opgehaald op vertoon van het geboortekaartje. die van de plus bv. was echt super, zat een hoop in van wasmiddel tot luiers, billendoekjes, water, paar potjes.. echt een aanrader.
Hier heb ik die van prenatal, babydump en kruidvat aan gevraagd. Zaten leuke dingen in. En geen last van ongewenste telefoontjes of mailtjes. Heb een speciaal hotmail adres voor dit soort dingen En thuis neem ik geen telefoon op als er onbekend nummer verschijnt. ALS hij gaat dan weet ik meteen dat het dit soort bedrijfjes zijn. Bellen altijd rond dezelfde tijd en na 5x ringen stopt het. Vul ook wel eens een nummer in van een mobieltje welke ik zelden of nooit gebruik. Hoef ik alleen 1x in de zoveel tijd de voicemail te wissen.