Duo kinderwagen gezocht

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door stampertje, 20 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik zoek een kleine duo kinderwagen voor een baby en een kind van 3? hij moet dus klein op te vouwen zijn en hij moet ook niet te breed en lang zijn nou had ik een leuke gezien de Phil&teds maar Volgends mij kan je die niet klein opvouwen ik heb nu een quinny zapp maar daar kan maar een kind in. Wie weet er een goede kinderwagen voor mij?

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    maar quinny zapp is een buggy he, zoek je een buggy model?

3. Taco

Taco Actief lid

11 dec 2012
    433
    35
    28
    Ik had hetzelfde probleem als jou dat ik ook een duowagen moet hebben die klein opvouwbaar is. Ik ga nu voor de bugaboo donkey. Hij is wel erg prijzig maar de enigste die in mijn autotje past. De phil en teds heb ik ook gezien maar ben geen voorstander van onder elkaar. Voor mijn gevoel ligt de baby dan op de grond.

4. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Zou je voor een kind van 3 wel een dure duowagen aanschaffen. Hier liepen onze kids met 3 jaar lever zelf. Tussen onze kinderen zit steeds 3 jaar. Voor lange ritjes hadden we een buggaboard achter de bugaboo maar ook daar weinig gebruik van gemaakt eigenlijk.

5. de Philip en Teds kan je best klein opvouwen hoor!
    Ik krijg hem ook mee in mijn kleine achterklep van Audi A2.

6. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Zou je hem als je tijd hebt even voor me kunnen opmeten? Ik heb een fiat panda vandaar 😃

7. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Onze zoon heeft nogal gezondheidsprobleempjes regelmatig longontsteking niet op tempratuur kunnen houden en epilepsie dus kinderwagen lijkt me wel makkelijk en veiliger als een plankje

8. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de Donkey maar weet niet hoe groot je kofferbak is, gok erg klein en daar past denk ook geen donkey in. Wij hebben een 206 sw en daarmee is de kofferbak al goed gevuld. Verder wel heerlijke wagen.

9. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Fiat panda 🚗

10. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik wil de ABC zoom! Kleiner op te vouwen dan de enkele die ik nu heb em SUPER handig in gebruik!

11. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een tweede hands Firstwheels city twin, zelfde functies als de donkey, alleen andere voorwielen, verder geen verschil dus ook mooi klein op te vouwen (geen auto zelf maar paste wel tot nu toe in alle auto's waar die in mee ging)!

12. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
  13. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ja dat is dan lastig. Hoe kleiner een wagen in te klappen is, hoe kleiner de zittingen dan vaak zijn, wellicht niet passend voor een jongen van 3. Misschien kun je je zapp gebruiken voor je zoontje en de baby in een draagzak. Wanneer de baby te groot wordt zo te dragen is jouw zoontje misschien wel toe aan een plankje. Want ben bang dat een tweelingwagen sowieso niet in een koffer van de fiat panda zal passen.

Ik weer niet hoe lang je zwanger bent, maar kinderen rond deze leeftijd maken soms grote sprongen. Misschien verwacht je het niet maar ziet alles er over een paar maanden heel anders uit.

Wanneer hij zich niet goed op temperatuur kan houden is lopen misschien juist wel heel goed.

14. jamaila

jamaila Bekend lid

27 jun 2011
    527
    0
    0
    friesland
    kun je de firsth wheel city twin dan ook inschuifen tot een enkele wagen?

15. jamaila

jamaila Bekend lid

27 jun 2011
    527
    0
    0
    friesland
    hier ook de donkey, zeer tevreden mee. Wij hadden eerst de zoom abc design, maar die is ingeklapt enorm groot, vandaar dat we voor erbij de koelstra simba twin buggy hadden voor in de auto, omdat de zoom niet in onze auto paste.

ik weet niet of de donkey in je auto past, maar zo niet dan kun je ook best voor een duo buggy gaan. bijv . de koelstra simba twin, deze kan helemaal plat in ligstand en in combinatie met een babynestje kun je hier ook een baby in vervoeren.

16. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    hier ben ik ook wel benieuwd naar...

17. AmvTristan

10 apr 2013
    41
    0
    0
    voor me kleine mannetje zorgen en wachten op de vo
    NULL
    ik heb een abc design zoom mijn zoontje is 26 maanden en past er nog makkelijk in .. (is 87 cm en 12,5 kilo) en over ongeveer 8 weken weet ik hoe het is om met baby erbij te lopen maar gebruik em nu al wel omdat me mutsy kapot gegaan was en vlak erna ook me buggy.
    Hij past hier in een micra en neemt net zoveel ruimte in als me enkele mutsy en dan past er ook nog 1 stoeltje bij.

Ohh en hij loopt heerlijk soepel en kwa lengte merk je er niks van.
    Sucses met beslissen.

18. Taco

Taco Actief lid

11 dec 2012
    433
    35
    28
    Ik heb hetzelfde probleem. Heb een suzuki alto en moet er ook een duowagen in kwijt. Nu ben ik laatst voor de bugaboo donkey wezen kijken en deze paste als enigste in mijn kofferbak. Moet er wel een wiel afhalen maar had nog meer dan genoeg ruimte over. Er kon zelfs denk ik nog een wandelwageninzet bij.
    De phil en teds ben ik zelf niet zo'n voorstander van.

19. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Waarom vind je de phil en Teds niets?

20. gwndaphnetjuh

gwndaphnetjuh Actief lid

8 jan 2013
    173
    0
    0
    werk in een winkel
    tilburg
    Ik ben nu zwanger van een tweeling.
    Heb het bij babyshop mamaloes besteld en die is niet heel groot.
    Past overal makkelijk door.
    Je kunt daar ook heen bellen voor info.

Deel Deze Pagina