Hebben jullie het ook wel eens helemaal gehad?

Discussie in 'De lounge' gestart door SYRV, 13 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Nou meis, heel herkenbaar hoor! Wij zijn hier met z'n drietjes (dus inclusief papa) en ik heb ook regelmatig dagen waarop ik me afvraag hoe ik ze door moet komen.

Ik kan alleen maar zeggen; respect! En het is een fase, eventjes doorbijten.

Dikke knuffel!!

2. wendymikekeano

wendymikekeano Nieuw lid

13 aug 2011
    3
    0
    0
    tilburg
    heeeeel herkenbaar.
    Die van mij is op het moment erg van het uitproberen en ben dus de hele dag bezig met corrigeren!
    Niet doen,blijf af,doe eens rustig,ruim je speelgoed eens op en bij alles is het NEE MAMA!
    Af en toe kan je ze achter het behang plakken! maar op het andere moment komt hij dan wel weer naar me toe en geeft een dikke zoen en zegt hij sorry mama,jove joe (in zijn taal)

3. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ja zo is mijn zoontje ook. Komt regelmatig lekker knuffelen, ongeacht hoe ondeugend hij die dag is geweest;). We zijn vandaag even lekker naar de overdekte speeltuin geweest, en dan zie ik hem zo genieten en blij zijn dat ik me ontzettend schuldig ga voelen. Ik dacht echt, hoe kan ik nou een baaldag hebben terwijl ik zoon lieve mooie zoon heb:(. Dat af en toe stout zijn hoort er gewoon bij.

4. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

Haha iedere moeder heeft wel zulke dagen! Ik sta er zelfs van versteld als mijn boeven bij buurkindjes aan het spelen zijn en ik nadien te horen krijg: Goh wat heb je een lieve kindjes! Dan denk ik echt: uhhhhh lief? Maar dan zegt de buuf ook: die van mij zijn soms zooooo stout!!!!

Waarom bij anderen als mama er niet bij is wel lief, maar thuis den je een politieagent die 24 uur p/d werkt!

Ach, en als ze je smorgens met een kus en een knuffel komen wakker maken smelt je weer!

5. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

herkenbaar hahaha, zeker als mijn zoon van die buien heeft waarin hij niks leuks vind en om het minste geringste loopt te jengelen.

Ben ook blij met mijn werk. Ik zeg wel eens daar: ik kom hier voor mn rust hahaha..

(Dat meen ik natuurlijk niet he...ben dolgelukkig met mn zoon!!)

6. adi

adi Niet meer actief

Wat toevallig, ik heb vanavond op hyves dezelfde bericht geplaatst, het hakt er hier behoorlijk in laatste dagen.
    Drukke baan (ook s avonds thuis werken), een zoon die al ruim 2 jaar niet doorslaapt en een peuter-drieling.. Ik mis somg nog een uur of 5 in een dag...

Deel Deze Pagina