Hoi hoi dames Ik was even beniuwd wat jullie allemaal in jullie verlof gaan doen of hebben gedaan. Ik zelf moet nog 3 en halve week werken en dan lekker verlof! t gaat allemaal zo snel! Vriendin van mij is 16 dagen verder dus we gaan na onze 1e verlofdag lekker naar de jonge gezinnenbeurs! ook was ik van plan onze eigen kerstkaartjes te gaan maken. Maar achteraf denk ik t is ook leuk met een foto van de kleine als deze er dan al is (12 dec uitgerekend) (2wk overtijd is 2e kerstdag) En uitslapen / rusten natuurlijk! Wat doen jullie of gaan jullie doen? Groetjes Danielle
Ik had wilde plannen, maar nu merk ik dat ik de fut daar niet voor heb. Ik heb een zeer dynamisch jaar achter de rug met ups en downs en ik vind het eigenlijk wel lekker om gewoon een beetje aan te rommelen en te bankhangen. Dus ik breng mijn verlof vrij passief door al moet ik erbij zeggen dat ik nu met 39 weken ook weinig echt kan. Ik moet me zelfs ertoe zetten om even een wasje op te zetten Dus wat ik vooral doe is rusten, hangen, rommelen en zo nu en dan even eruit met vriendlief om een uurtje of 2 te shoppen en wat te drinken samen.
Ik zit al een paar weken thuis ivm rugklachten. En ik verveel me echt te pletter! Komt ook omdat mijn man militair is en alleen in het weekend thuis is. Ben dus 5 dagen in de week alleen thuis. De babykamer is al klaar, en de kleertjes zijn gewassen en gestreken. Ik doe het huishouden beetje bij beetje, het is net hoeveel ik aankan die dag. Verder ben ik een beetje aan het internetten en boeken aan het lezen. Helaas werken mijn vrienden en familie dus kan ik daar overdag niet zo ff op de koffie
Ow ik zit hier nu zoooo onwijs te gapen, dus op dit moment zeg ik....zodra ik verlof heb ga ik zo min mogelijk doen! Denk dat ik wel lekker ga knutsellen met mijn dochter, want die houdt niet van niets doen, hahahahaha
Ik verveel me voornamelijk dood, voor de rest doe ik een beetje huishoudelijke dingen en zit ik hier mee te typen.
Opruimen, het huishouden, internetten, boodschappen, foto's bewerken, msnen, af en toe naar de stad met een vriendin, lezen, rusten, slapen..
Ik dacht ook dat ik me dood zou vervelen...ben nu sinds week 30 thuis (vroegtijdige weeen) en heb me nog geen dag verveeld Ben 's ochtends rond 9 uur wakker...dan ga ik meestal even achter internet...tot een uurtje of 11...dan ga ik lekker eten...wat kleine dingetjes in huis of wandelen met de hondjes. Rond 1 uur ga ik naar bed lekker slapen tot een uurtje 3 half 4...nou dan beginnen de leuke soaps e.d. alweer.... Verder ben ik veel bij mijn moeder 's avonds... Mannetje werkt 's avonds dus is overdag thuis. maar pak vooral rust.....nu het nog kan
Ik heb vandaag verlof gekregen.. Moest eigenlijk nog een paar dagen maar ben echt zooooooo futloos... Ik ga de eerste dagen echt enorm niets doen hihi ... En dan de enveloppe schrijven voor de geboorte kaartjes.. Alles babykleding en dingetjes zijn al gewassen, gesterken en hangen in de kast... Euhmm verder tjaaa wachten op de nesteldrang
Ehm, verschilt een beetje per dag hoeveel fut ik heb om dingen te doen. Ik lees vooral veel boeken nu, verder beetje rommelen in huis en overdag slaap ik ook nog wel es omdat ik zo moe ben van de uurtjes dat ik 's nachts wakker lig. Soms komen er wel es mensen langs, maar de meesten hebben zelf natuurlijk een druk leven. Om eerlijk te zijn geniet ik er eigenlijk wel van dat er niet echt iets moet nu, dat is zo wel anders als de kleine er is
haha Ik lees dus dat niemand tegen die tijd dus nog zin heeft om iets te doen Ik heb de kleertjes al gewassen en gestreken, ook de envelopjes voor de kaartjes zijn al klaar. Heb al een lijstje met belangrijke nrs, uhm.. tja kamertje is zo goed als klaar moeten alleen nog een paar dingetjes opgehangen worden. ben errug snel haha Smiddags slapen kan ik nu nog echt niet.. misschien komt het nog! @ consider.. ja dat is minder.. een leuke hobby misschien wat lukt met je rug? Of iets bakken en opeten Vanaf hoeveel weken zetten jullie je vluchtkoffertje klaar? Ik was wel van plan thuis te bevallen, maar lees overal dat de 1e bevalling vaak moeilijk is en je toch in t ziekenhuis beland.. dus voor de zekerheid een koffertje. groetjes Danielle
Hmm, ik kan momenteel door de zwangerschap niet verder met mijn studie. Ik heb wel een bijbaantje maar dat is maar 1 keer per week, helaas. Ik verveel me dan ook eigenlijk best wel nu. Ook omdat ik het gewoon vervelend vind dat ik de hele dag helemaal niemand zie. Ik wandel met mijn hond en ga naar mijn paard, doe het huishouden, kook voor mijn vriend en moet de kleertjes nog gaan wassen en strijken. Ik heb dus ook wel dingetjes te doen maar mis de gezelligheid, maar ja, iedereen moet natuurlijk gewoon werken, eheu! Voel me soms best wel beetje eenzaam... Als de baby er eenmaal is lijkt het me juist heerlijk om alle aandacht aan die kleine te gaan geven!
Probeer een lijstje te maken van de dingen die je nog wilt en moet doen... Als de baby er eenmaal is, kom je nergens meer aan toe! PFFFF
Euh...wat doe ik allemaal? - koffie drinken bij jan en alleman - jan en alleman drinkt koffie bij mij - rotzooi opruimen - commode inpakken - bedje opmaken - kinderwagen opmaken - af en toe even de stad in, laatste dingen kopen - op de bank hangen -internetten -hyvesen -msnen - tv kijken - elke week naar de controle Heel gek, ik kom tijd te kort maar weet 's avonds niet goed meer wat ik nu de hele dag gedaan heb.
Ik had bij de eerste echt in mijn hoofd zitten dat ik thuis zou bevallen en ondanks dat ik het overal gelezen had, heb ik nooit een tas ingepakt voor het ziekenhuis. Ik dacht, mocht het echt zo ver komen dan brengt iemand me dat wel na.... En het is nooit zo ver gekomen, dus ook deze keer ga ik geen tas inpakken voor het ziekenhuis, want ik ga gewoon niet, hihihihih Ik denk dat je er zelf niet vanuit moet gaan dat het mis gaat. Het kan natuurlijk wel, maar dan is er nog tijd dat iemand anders ff een pyjama in een tas smijt en wat babykleertjes mee neemt toch.
Ik heb een vensterbank gemaakt en het halve huis in de verf gezet. Met 39 weken op mijn fietsie naar de Gamma en te horen krijgen dat ik niet daar mag bevallen (duh :-s) Tegels gevoegd... Met 39 weken. Toen de uitgerekende datum verstreek, wilde ik niets meer. Daarna nog naar keukens wezen kijken maar dat was 1 dag. Oh ja, nog een keer naar mijn ouders geweest, uit wezen eten... Genieten van de rust, zou ik achteraf zeggen Op het moment zelf zat ik te janken dat de 40 weken verstreken zonder enig teken van een op handen zijnde bevalling Rare tijd... Uitrusten moet je, voor de bevalling maar daar heb je de rust niet voor. Tenminste, ik niet
Ik was van plan m'n huis schoon te gaan maken, 'de laatste babydingen te gaan doen (kleertjes wassen, bedje opmaken, gordijnen afmaken), boeken lezen, vriendinnen ver weg opzoeken, schilderen (schilderijen), opdrachten voor m;n studie bijwerken... Zat te doen dus... Benieuwd of ik er aan toekom... maandag begint m'n verlof, :-D
In mijn "verlof" (dwz in de periode dat ik heel weinig voor mijn studie doe ) gaan mijn man en ik hopelijk verhuizen! Dus genoeg te doen En ik heb er ontzettend veel zin in
ik doe niet zoveel mee, heb er geen puf voor, en heb erge spierpijn in mijn benen al weken. Ik hange een beetje op de bank met de laptop en kijk een beteje tv. Af en toe een wasje doen en een beetje opruimen (wat niet heel veel helpt met een dochter van 1,5 die meteen weer rommel maakt) beetje boodschapjes doen... En me vervelen, en maar wachten tot uk eindelijk komt, heb er zo'n zin in om weer een kleintje in mijn armen te houden, ben zooo nieuwsgierig naar hem