Ik voelde gister ineens een soort van bultje of verdikking achter in mijn nek op de klieren. Voelde het niet aan de andere kant en dan schiet ik ook gelijk in de stress. Maar later op bed voelde ik bij een bepaalde draaiing toch ook aan de andere kant een bultje. Deze is alleen veel kleiner. Volgens mijn man zitten ze wel aardig symmetrisch. Hebben jullie hier ook aan beide kanten een bultje zitten?
(Als je bodoeld wat ik denk dat je bedoeld) Mijn man heeft dat ook, ik niet. Benieuw of de kinderen het ook hebben .
Yep, ook weleens last van, de kinderen ook. Ben je toevallig verkouden op t moment? Zijn de klieren van je neus en als je verkouden bent of iets dergelijks, krijg je daar van die verdikkingen op. Voelt als een erwt. Dit heeft de kno arts mij uitgelegd, toen ik daar voor t eerste met de jongste kwam
Ja bij mij ook gespot ik heb ze ook ( ik zie al voor me dat alle dames van zwp nu in de nek voelen haha sorry )
Bedankt voor jullie reacties, stelt me gerust. Ze zitten echt helemaal achter in mijn nek, vrij onderaan. Ik ben idd lichtelijk verkouden en hoest al heel lang. Wel apart dat de 1 groter is dan de ander.
Ik heb ze ook maar dan meer aan de zijkant achter mn oren. Aan de ene kant ook groter dan de andere kant. Ben er zelfs voor naar het ziekenhuis geweest om een echo te laten maken maar was niks zorgelijks. Vind het nog steeds raar ben niet verkouden en ze zitten er nog steeds. Merk dat ik nog wel een keer in de zoveel tijd voel of ze groter zijn geworden.
Haha, dat klopt. Dat heb je met dit soort topics. Maar hier niks te voelen. Ik dacht dat je misschien je nekwervels bedoelde? Maar zal wel niet, anders zou je ze wel als nekwervels herkennen.
heb het ook op ong zelfde hoogte 1tje zit er al vanaf mijn kinderjaren de andere pas net ook ondekt maar goed ik voel ook niet in mijn nek dagelijks
Grote kans dat het je lymfeklieren zijn die wat vergroot zijn vanwege je verkoudheid. Mocht je toch je twijfels hebben of worden de knobbeltjes groter of anders van vorm, dan zou ik wel naar de ha gaan.
Niet uitgebreid aan je klieren in je nek gaan zitten, dan stimuleer je ze en daar kan je dus ziek van worden, bovendien worden ze dan nog dikker en gaan ze dan ook nog zeer doen... mee uitkijken dus.
Ik heb ook twee wiebende bultjes in mijn nek. Ik heb ze heel lang geleden gekregen bij toen ik Pfeifer had. Onschuldig zei de huisarts maar ik had toen ook enorme stress.
Nou hij zit er nog. Vind het toch een beetje raar. Aan 1 kant voel ik gewoon een soort van gladde spier en aan de andere kant is het echt een hard stuk..