Ik mis het helemaal niet.... Hoop dat het de hele winter ook zo blijft. Ik heb een hekel aan dikke winterjassen, auto ramen ijsvrij maken, nog langere files en alles wat je bij koud winterweer kado krijgt. Voor de kinderen vind ik het wel sneu trouwens....
van mij mag het wel lekker vriezen. en sneeuwen... dan krijg je het echte winter gevoel. wel natuurlijk begaan baar blijven om te rijden haha....naja, het kan zo omslaan..
Met de kerst vind ik sneeuw wel erg gezellig en er ook wel bij horen, al hebben we de laaste jaren naar mijn idee geen sneeuw gehad met kerst? Vind dit weer eigenlijk wel goed een keer sneeuw vind ik leuk, maar verder die kou nee liever niet. Ik heb niet minder een kerst idee. De kerstboom en de versieringen staan in huis, kaarten zijn bijna allemaal de deur uit. Normaal is het in mijn beleving ook opeens echt alweer kerst haha!
Ik vind het wel lekker hoor, een beetje kou. Vooral 's nachts. Heerlijk wegduiken onder je dekbed. Nu zweet je je bed uit met die vrij warme nachten. Ik weet zo langzamerhand ook niet meer hoe ik de kinderen 's nachts moet kleden bijvoorbeeld. Dan is het weer iets kouder 's nachts, dan weer warmer. Er zit geen regelmaat meer in. Maar verder.....geen winterse ongemakken. Geen ijzel. Geen glibberpartijen met je auto. Winterbanden zijn overbodig, LOL. Geen dikke kleding aan, omdat je het ijskoud hebt. Kachel hoeft niet hoog, dus minder stookkosten. Daar valt ook wel iets voor te zeggen. Voor de kinderen zou ik nog wel graag wat sneeuw willen in januari. Heb tijdje geleden mooie snowboots gekocht voor Finley, maar die zijn ook nog niet nodig .
Ook dit had ik kunnen schrijven je weet idd niet meer wat je aan moet trekken met dit weer. Ene dag ist fris, en de volgende dag loop je weer peentjes te zweten als je druk bezig bent. Ook de kapstok hangt vol met allerlei jassen, gék word je er van! Om nog maar te zwijgen over dat grijze weer de hele dag! alst vriest heb je tenminste een lekker zonnetje erbij. Hier word ik bijna depressief van.
Ik mis het ook!! Voor mijn gevoel is het juist lente, want een echte herfst hebben we ook nog niet gehad. Ik wil mijn leuke muts op en mijn nieuwe winterjas dragen, zonder te zweten. Ik wil kou, sneeuw, gladheid, schaatsen in de sloot.... Echt een flut zomer/herfst en winter dit jaar!😤
Ik woon in nederland dus ben ik er wel aan gewend. Aan het gezeur om het weer zal ik echter nooit wennen vrees ik.
Ik vind het echt lekker. Hier trouwens weinig regen love it. Kan dagelijks mijn rondje hardlopen lekker
Ik mis het ook. Ik hou van seizoenen. Dus van mij mag het zeker wel lekker vriezen en flink sneeuwen. Goede seizoenen zijn trouwens ook goed voor de natuur, het houdt de boel in balans. Als dit zo door gaat gaan we gewoon een vreselijk voorjaar/zomer/herfst tegemoet vanwege de grote hoeveelheid insecten enz. Dan mag ik het huis wel hermetisch gaan afsluiten om te voorkomen dat ik paars/rood van de bulten ben...
Ik heb precies hetzelfde! Dacht er vanavond nog aan toen ik even naar buiten keek. Lijkt wel alsof mijn lichaam niet wilt wennen ervan ook, alsof het lijkt dat de Lente alweer begint te worden in mijn hoofd. Kom maar eens op met die vrieskou, zon en sneeuw!! Vind het ook helemaal niet leuk! Op tv zie je sneeuw, winterse reclames. Kom moeilijk in de kerstsfeer ook zo merk ik. Witte kerst of we dat ooit nog gaan krijgen ook... baal enorm. Ben ook benieuwd hoe de dieren het ervaren dit jaar. Straks in april kunnen we gaan sleeën buiten hehe.
Helemaal met je eens! Moet zeggen dat hebben wij nu al. Mijn ouders hadden last van mini vliegjes, niet die allerkleinste fruitvliegen maar die ietsje groter zijn. Ze kwamen er maar niet achter waar het vandaan komt. Hier vliegt al een week een vervelende vlieg rond, bah! Haat die beesten al met dat gekietel en gezoem, meestal heel erg last van zomers nee is het december zitten ze nog in huis :x Oh ja en in november nog enkele muggenbulten gehad.
Mis het echt niet. Sla maar over. Dochter baalt wel. Die haat de zomer haha en is echt dol op de kou en winter. Loopt nu nog enkel met vestje buiten omdat ze het warm heeft en is nooit ziek. Zomer heeft ze het kei heet, zit ze niet lekker in der vel en wil echt kou Insecten worden groter maar aggg dat went en is op Den duur ook normaal
Ja ik mis de echte winter!!! Ten eerste staat er al voor het 3e jaar een supermooie slee in de schuur te wachten. Ten tweede hebben een waterprobleem onder ons huis waardoor we nu, en zeker met regen, gigantisch last hebben van vliegen en muggen die uit het luik komen en zit ik niet te wachten op nog meer muggen en wespen volgend jaar. Ten derde hou ik er gewoon van. Ik heb nu absoluut geen bijna kerst gevoel ofzo... en ik heb vaak een herfstdepressie. Rond de 14 graden krijg ik last van mijn rug en bekken en elke keer wel/niet vind ik veel vervelender dan gewoon elke dag die zeurende pijn. Ik wen er meestal wel aan, maar op deze manier dus niet!