Hallo, Ik werd vannacht wakker en kreeg een enorme steek in mijn schaambot of daar ergens in de buurt. Het duurde zo'n 20 sec of korter. Is dit normaal? Meer mensen dit gehad? Ik heb dit nog nooit gehad. Ook heb ik deze week meer gespannen gevoel in mijn buik en dat ik echt voel dat hij groter word en zwaarder. Hoort dit ook zo?Het is verder niet pijnlijk ofzo. Ook lijkt het voor mijn gevoel alsof mijn darmen opnieuw moeten wennen. Ik had in het begin veel last van mijn darmen en het lijkt deze week wel weer of die krampjes weer terug komen. Ga wel elke dag naar de w.c.. Of zal dit de groei van mijn baarmoeder kunnen zijn? Wat veel vragen haha. Hoop dat iemand ze kan beantwoorden. Ben best wel onzeker.
ja dit is volkomen normaal. je lichaam veranderd. hoe raar het ook klinkt, je ingewanden verplaatsen zich naar een andere plek in je buik om ruimte te maken voor die kleine. door deze ontwikkelingen kan het zijn dat je soms een enorme steek voeld. niks om je zorgen over te maken. succes.
Dat gespannen gevoel kan ook komen doordat je nu onderin je buik je baarmoeder kunt voelen. Daardoor lijkt je buik strakker en gespannen. Elke week zul je straks merken dat je je baarmoeder hoger kunt voelen. Je went daar wel aan dat het een beetje anders voelt.
Nou heb ik dus precies zo! Ik maakte me wat zorgen want ik dacht eerst dat het harde buiken zijn...Nou weet ik dus helemaal niet wat dat is, alleen dat het niet goed is, dus ik zat in de stress Ht voelt allemaal wat "hard" aan onder in de buik, en weer dat gevoel van teveel sit-ups Ook ik heb weer last van de darmpjes. HEb nu maar roosvicee laxo gekocht Vandaag wel weer een echo gehad, en jut en jul deden het prima Dus ik ben weer wat gerustgesteld
Vorige week had ik mijn controle bij de VK, en was toen 14 weken, en had sinds 13.5 week steken en een pijnlijke buik.. De VK zei dat het bij dit stadium hoort en dat het gewoon is en niks ernstigs! Groeipijnen, en alles verplaatst zich.. X