wij hebben 2 maine coon kittens van 7 1/2 maand. heel lief, dat zijn op dit moment ook mijn baby's hahaha
een Malthezer leeuwtje van 1 jaar (bobby) een russische dwerghamster ( pluisje) en buiten 10 goudvissen ( geen namen )
Ik heb 2 honden, 2 labradors om precies te zijn. Ik ben ook erg dol op ze, en ze zijn erg lief. Gr scootermuis
We hebben een Hond, Thea heet ze. En 4 katten. (britse korthaar) Ook hebben we een aquarium... Ik wil graag nog een hond, maar m'n man is het daar niet mee eens...
Poe hee, patriciaaa, dat zijn echt veel dieren, woon je op een boerderij, ofzo? Wij hebben een DISCOKAT! Ik heb haar even in mijn fotoalbum gezet, kijk maar.
Mijn 'kroost' zie je op mijn banner Een hond; Friese Stabij x En 2 katten; een gewone zwarte, en een MaineCoon. vlnr; Mouschy 8) Lotje, Ewout en Sammy. groetjes.
wij hebben: 2 Bull Terriers, Chelsea & Roman. 1 rode kater, Winnieh. 2 muizen, Miep & Mouse. 4 tamme ratten, Bubbels, Cleo, Evita en Yuki. En 3 LuipaardGekko's.
Ik had vogels mijn mannetje had katten en nu leven we saamhorig in een huis. 3 katten --> Jari Lady en Misty 3 dwergpapegaaien --> Tokey, Dopey en Sweety
2 honden: senna 2 jaar(am.staff) en rambo 6 jaar (herder)(woont bij jelle zijn moeder) 2 poezen: josie en angel(kitten) 3 katers: gigi, gremlin en mercedes(allemaal kittens) 1 vis : stuffie 1 vogel: pietie mijn vriend wil er nog een franse bulldog bij liefs samantha
aha oke ik zag het al helemaal voor dan, de poezen aan het pootje baden waren. ja, als het afgsloten is is het geen probleem