1 Poes, Zwart met wit, Snuitje, 8 jaar 1 Hond, Jack Russel Laagpotig, Danger, 1 jaar 3 Konijnen, Teiger, Jimmy en Pukje, +/- 4 maand 1 Cavia, Pietertje, +/- 4 maand Dat was het geloof ik wel haha, Op de zoals Peetje al noemde, de muis, wc-eend etc na haha
Wij hebben 4 katten waarvan 2 huistuinkeuken, 1 witte pers en 1 golden persje en ze is vandaag precies 1 jaar geworden
Wij hebben twee lieve katers. Eén is helemaal zwart en echt een enorm beest van wel 7 kg de anders is zwart met wit en heeft meer een normaal postuur. Het blijven beide flinke jongesn hoor... En twee enorme lieverds.
Yes,wij hebben twee honden, Een kruising border collie(Daisy) en een engelse stafford(Boedha) Allebei schatten van honden,foto's staan in mijn album Liefs Wendy
2 huis-tuin-en-keuken-katten, 2 broers. Qua grootte kunnen ze alleen door als honden..... 1 thai siameesje, naast die 2 broers is dat wel zo'n klein meissie! 3 dwergkonijntjes in de tuin en 1 paard, maar die staat helaas niet aan huis...
ik heb een hond (rottweiler) Sena van 2,5 jaar en we hebben sinds 6 weken ook 2 katjes Kees en Co van 15 weken, kleine dierentuin dus liefs mandy
Wij hebben 3 katten ( 9, 14 en 16 jaar ), een hond ( 5 jaar ), een tamme rat ( 1.5 jaar )en een vijver vol vissen, salamanders, slakken en kikkers
Wat saai bij mij thuis....ik heb geen dieren Ik zou wel willen, maar manlief werkt nog niet echt mee.....mmm...daar ligt nog een uitdaging voor me in het verschiet! Of telt een vijver vol vissen ook mee?
Wij hebben 2 Jack Russell terriërs, moeder Tessy (5,5 jaar) en dochter Lady (4 jaar). We hebben net ons 4e en laatste nestje pups gehad. Volop diertjes in huis dus!