en dan mijn dierenwinkel !! 8 katten (3 vrouwtjes en 5 mannetjes) 2 honden (twee bouviers) 3 cavia's 4 konijnen 2 vissen 4 kippen groetjes sabine
wow jimmy! hoezo kattenmens wij hebben 2 (vorig jaar nog 5 maar eentje is aangereden, eentje plaste ons huis eronder toen wij gingen samen wonen dus die is naar andere mensen gegaan, en eentje die was eigenlijk gestoord die viel mijn dochter s nachts aan in haar slaap dus die is exit terug naar de vorige eigenaar) dus 2 katten en 2 honden
hier staan mijn huisdiertjes op maar niet allemaal want de site is nog niet af en er staan nog niet veel foto's op liefs samantha http://sennaatjuh.web-log.nl/
Wij hebben nu een Golden Retriever van vijf en een kat Missy, die is er ondertussen al zes. Tot voor kort hadden we nog een kat, maar die is er jammergenoeg niet meer. Groetjes Kirby
Wij hebben 3 cavias, 4 vissen, een aqaurium vol met tropische vissen en een vijver vol met goudvissen. Gezellig hoor zo`n beestenbende. Wil eigenlijk nog meer maarja kan ik beter op een boerderij gaan wonen
1 papegaai koko 1dwerghamster snufie 1 poes simba 1hond chihuahua funky 1hond jazzy maltheser dus ook een leuke beestenbende groetjes gemma
3 honden (waarvan 1 bij mijn ouders, was te oud om nog te verhuizen, word 31 aug alweer 15) 3 cavia's (die grote bruine is afgelopen juni overleden) 1 konijn, staat ook nog bij mijn ouders maar die gaat zsm mee als we een ander huisje hebben. Past hier niet op het balkon