Avifauna of Apenheul

Discussie in 'De lounge' gestart door Momof3, 9 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Wie weet dit?

Wat is leuker voor een kind van een maand of 10?
    Avifauna of de Apenheul? En waarom?

2. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Ik denk dat avifauna niet zo heel leuk is voor een baby. Ik denk dat de vogels misschien niet zo goed te zien zijn voor een kleintje, maar weet het niet zeker.
    Alpenheul ben ik nooit geweest

3. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Ik ben bij allebei geweest, allebei leuk, ik denk dat het voor een kind van 10 maanden niet veel uit maakt. Bij zowel de apenheul als in avifauna heb je de kans de beesten van dichtbij te zien (de doodshoofdaapjes in de apenheul springen zo op de kinderwagen, bij avifauna krijg je wat nectar en daar komen de vogels dan op af. Als je kindje beetje bang is voor dieren zou ik naar avifauna gaan :D

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Pfoe.. Voor 10 maanden geen idee hoor. Zou dan kiezen wat je zelf of andere kids het leukste vinden. Hier naar de apenheul geweest toen ze ruim 1,5 was en dat was toen wel een heel groot succes!

5. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ja we gaan met : ik ,mijn man, dochter van 10 en zoon van (tegen die tijd 10/11 maanden) en onze beste vriend.

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Dan zou ik je oudste laten kiezen.
    Voor de jongste is het denk ik even leuk. Beide gevallen allemaal dieren die hij vast nooit eerder zag :)

7. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Apenheul vond ik echt geweldig en mijn dochter ook, maar die was "al" 2 toen ze voor het eerst ging.
    Avifauna ben ik nooit geweest.

8. Absoluut de Apenheul! Ik vond Avifauna echt verschrikkelijk saai :) Ik heb me alleen wel vermaakt in de ruimte waar je een bekertje met sap kunt kopen zodat de vogels op je arm komen zitten om het op te drinken, maar als je dat vergelijkt met de aapjes die bij je komen zitten in de Apenheul valt dat ook in het niet..

9. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Het lijkt me wel echt super gaaf, apenheul met mn 2 kids (ben dr alleen ooit met school geweest)

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    We zijn met de 80ste verjaardag van mn oma (10 jaar terug) naar Afifauna geweest, de meeste gasten waren dus ook van die leeftijd en die vonden het wel leuk dus dat zegt al genoeg :p

11. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Apenheul vind ik veel leuker met die los lopende aapjes . Maar dat kan ook zijn doordat ik te vaak in avifauna geweest ben.
    Avifauna heeft overigens wel een super leuke speeltuin in het park.

12. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Toevallig zijn we afgelopen maandag in avifauna geweest.
    Het aller mooiste vonden de kids de speeltuin.
    En de Lori's die op je hand kwamen zitten als je bekertje nectar had.

Deel Deze Pagina