Hebben jullie iemand aangesteld om voor kids te zorgen als jullie er niet meer zijn?

Discussie in 'De lounge' gestart door sunshineS1976, 8 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandramarije

sandramarije Bekend lid

17 jan 2013
    665
    1
    18
  2. JellaBean

JellaBean Actief lid

20 nov 2014
    193
    0
    16
    Brabant
    Nee, we zouden ons zoontje dan naar mijn zusje willen. Is wel verstandig om te doen denk ik. Is het niet zo dat ze anders naar een pleeggezin gaan automatisch?

3. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    Ze kijken eerst of ze ze in de familie onder kunnen brengen. als daar twijfels over zijn of niemand wilt het dan gaan ze naar een pleeggezin.

4. JellaBean

JellaBean Actief lid

20 nov 2014
    193
    0
    16
    Brabant
    Okay dat wist ik niet, bedankt!

5. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Wij hebben dit gelukkig goed geregeld bij de notaris. Anders loop je zelfs het risico dat de kinderen niet samen worden geplaatst. Ik heb dit gezien in mijn familie helaas. Als wij overlijden worden de kinderen nog dezelfde dag bij familie onder gebracht. Niks geen jeugdzorg aan te pas. Dat het allemaal goed geregeld is geeft me een goed gevoel als ik met m'n partner samen op pad ga.

6. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    We hebben het vorige maand aan mijn schoonzus en de broer van m'n man gevraagd. Of ze Norah in hun gezin willen opnemen als ons iets overkomt, en of ze Siem een mooi plekje willen geven.
    We waren het er gelijk over eens dat we hen wilden vragen, ze zijn een lief, stabiel gezin.

Deel Deze Pagina