Wij hebben hetzelfde gegeven aan onze kraamhulp. Het is dan wel haar beroep maar wij konden het ontzettend goed met haar vinden. Ook deed ze heel veel dingen die (tegenwoordig) niet meer in hun takenlijst staan. Ook hebben we de verpleegsters op de kraamafdeling een doos merci gegeven toen we uit het zh mochten.
wij hebben een kaartje en een staatslot gegeven, vond ze erg leuk. en ja het is wel haar werk,maar het klikte hartstikke goed en het was erg gezellig
Ik ben nooit zo attent eigenlijk.. Zou er ook niet aan gedacht hebben iets te kopen. Ik denk ook niet dat ik dat nu ga doen.
mijn kraamhulp was super en ik ben mega blij met haar geweest ! de eerste 4 dagen in ZH gelegen en elke keer een andere lieve zuster maar daar niks gegeven Mijn kraamhulp was zelf ook net zwanger (oh nee ik dus net niet meer ha ha) en ik heb haar een foto van haar en Tim gegeven een geboortekaartje want die spaarde ze en een negen maanden dagboek (boek) om in te vullen ! vandaar ook de foto kan ze er gelijk inplakken !
Vond de kraamhulp een erg aardige vrouw en het was best gezellig dat ze er was. Maar heb niks gegeven. Het is tenslotte haar werk en ze word er goed voor betaald volgens mij.
wij hebben een mooie grote bos bloemen gehaald met een doos merci we hadden een topper van een kraamhulp
Ik heb niets gegeven, maar daar had ik direct al spijt van. Door de kraamtranen (zou dat het zijn geweest? ) dacht ik er niet aan maar we hadden een fantastische kraamhulp. Dankzij haar is het zo geweldig verlopen onder andere met de bv, dat was echt een must voor mij en daar was ze erg mee bezig. Ik denk er nog met veel plezier aan terug.
Wij hebben een groot Rituals pakket gegeven en een bos bloemen. Nou hebben we flink uitgepakt, maar het is dan ook de moeder van mijn beste vriendinnetje die bij ons gekraamd heeft. Voelde als een mama in huis, was zo bijzonder
Een mooie bos bloemen. Die had ze dubbel en dwars verdiend. Maar je moet het ook niet overdrijven hoor: het is ook gewoon haar werk. Toch?
Nee, ik niet. Ze is er ook maar zo kort geweest. Aan de kraamhulp hebben wij een Dove-pakket gegeven.
zelf heb ik gewerkt als kraamverzorgende. ik vind het inderdaad gewoon het werk, maar velen geven toch een aardigheidje. zelf weet ik dat veel kraamverzorgende een kaartje, geboortekaartje en foto waardereren. even een aandenken en wordt soms door hen ook gespaard. een verloskundige vind zo'n geboortekaartje vaak ook leuk als je iets wilt geven... prima maar dan alleen een aardigheidje en als je werkelijk hebt genoten van je kraamzorg HET IS GEEN MUST als ik bevallen ben en een goed kraamzorg zou hebben gehad zou ik wel een aardigheidje geven hoor dat wel denk ik groet xandra