Onze kraamverzorgster was een schat...mis haar nu al! We hebben haar een irischeque van 20 euro gegeven en een grote roos. Ook willen we, als we over een paar weken op nacontrole komen bij de VK, haar een cadeautje geven. Waarschijnlijk ook een irischeque. Kunnen ze lekker zelf bepalen wat ze willen kopen!
Wij hebben namens de meiden 2 rozen gegeven en namens ons een mooi bloemstuk en een foto van onze 2 meiden in een lijstje. Een geboortekaartje had ze zowiezo al gekregen. EN een week later is ze op ons kraamfeest geweest! Ze was echt weer super...net als bij de oudste....
Onze kraamverzorgster was er gisteren voor het laatst en ik mis haar nu al, ze heeft ons echt super geholpen zowel met de kleine als in het huishouden, nu we het weer helemaal zelf moeten doen merk je meteen hoe fijn het was om die eerste dagen een hulp te hebben. Daarbij klikte het ook goed tussen ons en de kraamverzorgster. Door alle drukte hebben we alleen niets kunnen kopen voordat ze weer weg ging dus heb ik haar adres gevraagd en beloofd het cadeau naar haar huis te sturen. Uiteraard heeft ze wel al een geboorte kaartje gekregen. Wij zitten er aan te denken om bij de alberthein of hema oid een foto-album te laten maken van 20 pagina's, daar doen we dan de foto's in waar zij met onze kleine meid op staat en stukjes tekst erbij. En dan misschien nog een cadeau bon erbij. Maar nu vraag ik me af zal ze zo een album echt leuk vinden, we willen haar namelijk wel echt graag iets persoonlijks geven, laten zien dat we er moeite voor hebben gedaan en haar werk echt meer dan gewaardeerd hebben. Wat denken jullie? Zal een kraamverzorgster dan leuk vinden als herinnering?
Ik heb de vk een geboortekaartjes gestuurd. De kraamverzorgsters (die het langste er waren) heb ik bloemen en een geboortekaartje gegeven.
@ B&N ik denk eerlijk gezegd van niet, volgens mij kijkt ze dat 1x en dan nooit meer. Zou ik eerder 1 foto van haar met jullie beeb geven (kan je natuurlijk ook iets leuks van maken) en dan iets waar ze echt iets aan heeft.
wij hebben 2 kraamhulpen gehad, want de de man van de eerste belandde plots in het ziekenhuis. De 2de hebben we bloemen en het geboortekaartje gegeven, want die spaarde ze! Had graag de eerste ook wat gegeven! Door de keizersnede en m'n man die moest werken, hadden we niet de gelegenheid om iets "leukers" te halen... jammer
Wij hebben ze helemaal niks gegeven. We hadden 2 kraamverzorgsters die ieder om de dag kwamen en die allebei helemaal niks uitvoerden. Niet met onze dochter en niet bij mij dus hier kregen ze niks. Als ze gewoon goed hun werk hadden gedaan had ik zeker wel wat gegeven...
Als wij een goede kraamverzorgster krijgen, geven we haar wel wat als bedanktje hoor! Weet nog niet wat, maar dat zie ik tegen die tijd wel weer, zal wel iets van een cadeaubon ofzo worden, iets wat je altijd kan gebruiken iig.
We hebben onze kraamverzorgster een bosje bloemen , een doosje bon bons en n geboorte kaartje gegeven
Wij hebben een fotohoudertje gegeven met een poppetje wat een kraamverzorgster uitbeeldt. Daaraan hebben wij een foto gemaakt van haar met Nilo terwijl ze hem weeg bij ons thuis en op de achterkant een tekst namens Nilo dat hij haar bedankt voor de goede zorg voor hem en mama. Wij hadden moeder-kind zorg, dus rest van het gezin en huishouden heeft mijn man gedaan Ze kreeg tranen in haar ogen, ze heeft in het kraamboek ook een hele tekst geschreven voor ons..echt heel mooi! Als iemand goed is, en met liefde haar werk verricht kan je best je waardering daarvoor laten zien of uitspreken
Wij hadden 2 keer dezelfde kraamhulp, echt super. Hebben beide keren een bos bloemen gedaan. Ze maakt zelf altijd een foto van de kindjes voor in haar album. Een week of wat terug kregen we zelfs nog post van haar, ze had ook foto's gemaakt voor ons van de gehoortest en die had ze af laten drukken voor ons. Lief he?
Nou we hebben uiteindelijk dus niks gegeven. Wij hebben in totaal 14 uur kraamzorg gehad van 4 verschillende mensen. En de dag dat Milan geboren was (hij was er om 4:54u en om 07:30u. waren wij thuis) is er zelfs helemaal niemand geweest. Vond het dus ook niet echt nodig om ze iets te geven. Ze hebben wel allemaal een geboortekaartje gekregen, want daar vroegen ze om.
onze super kraamverzorgende heeft een mooie bos bloemen en een doos merci gehad. Ze komt binnenkort weer op de koffie en dan krijgt ze ook nog foto's van onze kleine meid.
ik heb begin december kraamhulp gehad en ik stond te huilen toen ze weg ging. voor mij was het niet meer dan logisch dat ze iets mee kreeg. wij slaan alleen altijd door haha. mijn man heeft een kerstpakket opgehaald dat ik uitgezocht had met oa een wafel bakpakket voor haar en haar kleine meid. leek me leuk om te doen in de kerstvakantie. daarbij hebben we een kaartje gedaan met onze persoonlijke dankbetuigingen en een paar foto's van haar met Sven.
Ik was redelijk tevreden over de kraamhulp, maar heb niets speciaals gegeven. Wel een geboortekaartje en dan nog per mail een foto van haar met de baby, maar ik zag geen reden om een cadeau te geven. (heb één kraamhulp gehad voor ongeveer 40 uur, en dan nog een tweede die nog 2 x 3 uur kwam, die heeft helemaal niets gekregen maar die vond ik ook niet echt denderend) O ja, de kraamhulp die samen met de vk de bevalling deed, heeft een stuk taart gekregen om de voorspoedige geboorte te vieren