Hebben jullie iets gegeven aan kraamhulp?

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door suzy28, 10 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Ja,

zij had een dochtertje van 6 waar ze veel over vertelde.
    Heb mn zus toen bij de hema een knutselsetje voor dr dochtertje laten halen en deze mooi ingepakt vol strikken en linten en gezegd dat ik dacht dat ik haar waarschijnlijk blijer zou maken met een kado'tje voor dr dochtertje dan met een doos bonbons ofzo voor haarzelf..
    en dat was ook zo, ze vond t zó lief!

2. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Wij hadden echt een hele grappige kraamzorgster. Eentje uit een dorp van de ouwe stempel, dat zijn we hier in de grote stad niet gewend! En ze bleef gewoon zichzelf en en accepteerde ook ons zoals we zijn.
    We hebben ons rot gelachen met haar. Op een dag was ze een beetje aan het balen omdat haar favoriete grote plant was gaan dorren. Die had ze heel lang gehad en sinds een tijdje was ie af aan het sterven.
    Op haar laatste dag, paaszondag, hadden we een mooie grote plant uitgezocht voor haar als aandenken en bedankje en om de kale hoek thuis op te vullen. En omdat het paaszondag was stond ik erop dat ze om half 11 naar huis ging zodat ze kon brunchen met haar kinderen die ver weg woonden maar nu naar huis kwamen.
    En natuurlijk ook een geboortekaartje want die spaarde ze, en een foto van haar met onze kleine met aan de achterkant een persoonlijke tekst.

3. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Een bos bloemen was ook heel blij met de kraamhulp die ik een paar dagen heb gehad

4. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    wij zijn hert vergeten, had er nooit aan gedacht :oops:

5. sspielhagen

sspielhagen Actief lid

16 sep 2008
    162
    0
    0
    secretaresse
    Marknesse
    Ik wil een geborduurde handdoek geven van het geboortekaartje met een fles douchegel erbij. (heb zelf een borduurmachine) Dat kan ik van tevoren klaarleggen. Als er de hele week door verschillende mensen komen, dan weet ik niet wat ik doe.

6. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

ahh das echt lief, vooral de plant en haar lekker eerder naar huis sturen :)

7. Merijn

Merijn Niet meer actief

Die geboortekaartjes zijn leuk en logisch, maar al dat andere prul? Ik zou gek worden als kraamverzorgster van al die spullen die je worden opgedrongen bij al die adressen. Ik vond die paar spullen die ik kreeg bij onze bruiloft al een ramp. Totaal niet mijn smaak, het is alleen maar nog meer troep in je huis.

8. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Een cadeaubon van de Mitra.. ze vertelde dat ze elke avond een wijntje dronk.. vandaar.. een schat van een mens.. :D

9. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Holländische Beschuit met muisjes kenne ze hier krijge...
    Het team van vk's in het ziekenhuis dan.
    Kraamzorg doet mijn eigen ma.

10. Harmina

Harmina Lid

17 nov 2007
    39
    0
    0
    Wij hebben beide kraamverzorgsters een mooie bos bloemen gegeven.

11. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Een doos merci en een geboorte kaartje

12. wij hebben natuurlijk een geboortekaartje gegeven en een foto van ons meisje met een persoonlijk briefje vanuit haar achterop en ze was er super blij mee.
    werk zelf op een kdv en ik wordt ook altijd plat gegooid met choclade enzo en ik vind foto´s enzo ook super leuk dus wat dat ons plan. en ze was er blij mee dus geslaagd.

xxxxxxxxxxxxxxxxx

13. jessica507

jessica507 Actief lid

11 jan 2008
    421
    0
    0
    receptioniste
    omgeving roosendaal
    ik heb mijn kraamhulp een pakket van niveau gegeven en een paar foto's van mijn meisje.

14. Alita

Alita Niet meer actief

merci en een geboortebedankje, was echt zo`n lieve vrouw..... had ze verdient!

15. Foxter

Foxter Niet meer actief

wij geven waarschijnlijk een etosbon, maar eerst eens zien wat het voor iemand is :D

16. petri

petri Lid

27 sep 2008
    8
    0
    0
    wij hebben onze kraamhulp een bos bloemen gegeven,
    met daaraan het geboortekaartje en een bedankje erin geschreven

17. SeRa24

SeRa24 Actief lid

10 okt 2008
    248
    0
    0
    mijn eerste kraamhulp kreeg een wekker van ons cadeau, ze had wat moeite met vroeg opstaan en dat werd nu verholpen, ze vond het enig

De tweede kraamhulp kreeg een bloemetje van ons met kerstballen (mijn zoon werd voor de kerst geboren vandaar)

18. sjokoholic

sjokoholic Actief lid

17 jun 2008
    195
    0
    0
    ik heb haar een setje geurkaarsen gegeven, wij hadden echt supermazzel met haar! Ik heb zelf in de kinderopvang gewerkt en kreeg daar ook weleens een kadootje. " Gewoon je werk" vind ik wel makkelijk klinken, zoveel verdien je niet in de zorg dus ik vind het normaal om mijn waardering ook zo te uiten.

19. Nijntje1978

Nijntje1978 Actief lid

19 mei 2008
    205
    0
    0
    Brabant
    Wij hebben onze kraamhulp een snoep-boeket en een bon van 20 euro van IciParisXL gegeven. Het is inderdaad haar werk maar wij hebben het enorm met haar getroffen en dat mag best beloond worden wat mij betreft.

20. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Wij hebben haar 3 flessen Rosé gegeven, leuk ingepakt..
    Rosé omdat ze dat graag lustte, en 3 omdat ze zo goedkoop waren :oops:
    En natuurlijk het geboortekaartje !

Deel Deze Pagina