Hebben jullie iets gegeven aan kraamhulp?

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door suzy28, 10 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Nee want ze deed helemaal niks.
    Anders had ze vast wat gekregen.

2. EssyenCo

EssyenCo Lid

18 jul 2008
    9
    0
    0
    Ben het helemaalmet mammavanjordy eens!

Ik ben ook kraamverzorgster ( geen kraamHULP) Alles gaat bij mij in het plakboek .

En het is altijd fijn als gezinnen een blijk van waardering uitspreken of zelfs door je iets te geven.

Maar is zeker niet verplicht!

3. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    had een leuke vrouw als kraamverzorgster.. ik vond gewoon dat ik haar wel iets mee moest geven als grote dank aan haar hulp..
    heb haar natuurlijk het geboortekaartje met wat foto's en als extra slagroomtruffels van bijenkorf meegeven.. was ze zeer blij mee..

4. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb uiteindelijk een mooie bos bloemen gegeven en een kaartje erbij waarin we haar bedankt hebben voor de goede zorgen, de goede raad en het gezellige kletsen. Gewoon, omdat dat ook echt was wat we waardeerden.
    En we hebben nog 2 foto´s gemaakt die ik nog naar haar door moet mailen.

5. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Wij hadden een geweldige kraamhulp, naast het geboortekaartje & geboortebedankje heeft ze van ons een blikje van "Hoera een Jongen" gevuld met Boulanger bonbon's gegeven en een mooie pot met bollen voor de vroege lente in huis ;)

Ze heeft van ons kraamboek een feest gemaakt, elke dag een persoonlijk stukje, stickers e.d. en we kregen een persoonlijke kaart die we later aan Tygo kunnen geven.

6. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Wij hebben een geboortekaartje en een bos Rozen gegeven...

Wilde ook merci geven maar ze doet aan de lijn, Dan is chocola niet goed om te geven ;)

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik ben kraamverzorgster en ik krijg regelmatig bloemen, chocola, douchespul, bon, e.d.
    Mensen willen vaak wat geven als blijk van waardering.
    Ik vind het gewoon fijn om waardering te krijgen voor m'n werk, 'k vind het leuk om wat te krijgen maar het is geen must ofzo. Waardering kun je ook op een andere manier laten blijken.
    Geboortekaartje krijg ik ook meestal, erg leuk, zo onthou je nog een beetje waar je bent geweest.
    Ik heb heel soms een gezin waar 't niet erg mee klikt en dan voelt het erg dubbel als je wat krijgt.
    Wij bieden bij onze kraamzorgorganisatie 1 op 1 en mensen stellen 't erg op prijs dat ze geen aflos krijgen en je krijgt vaak ook echt een band met mensen.
    Mensen moeten ook doen wat goed voelt voor hen.
    Maar 't geeft wel een fijn gevoel als ze je waarderen voor wat je voor hen gedaan hebt. Ook al is het je werk. Ieder heeft z'n eigen manier ook om waardering te uiten.

8. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Een plant in een rieten mand. Ze kwam binnen lopen en ik had die mand op tafel en ze zei meteen oh wat een mooie mand...ja ide is voor jou :p

ach ik vind dat altijd zo moeilijk om iets te verzinnen met dit soort dingen

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja, een paar flessen wijn :D (is een goede vriendin van ons ;) )

10. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    die van ons was echt een schatje, we hebben haar een foto van haar en Jenna en een kadobon van 15euro gegeven.

11. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Wij ook een kadobon, van de rituals, en een geboortekaartje.

12. dt50

dt50 Actief lid

5 jan 2009
    215
    0
    16
    heb twee foto's van de kraamhulp met mijn baby op de arm gegeven.
    tevens een bedank kaartje en een cadeaubon van de v&d van 15 euro.
    IK was erg tevreden

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wij hebben deze gegeven,maar dan in het nederlands met "kraamverzorgster" erop en verder een geboortekaartje

14. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Dat hebben wij ook gedaan.
    Ze is 2 dagen bij ons geweest (vanwege dat ik en mijn zoontje ongeveer een week in het ziekenhuis lagen) we hebben heel erg veel aan haar gehad maar we hadden de tijd ook niet echt om wat te gaan kopen.

Stiekem hoop ik haar bij de volgende weer te hebben iki heb zo'n goede ervaring met haar als kraamhulp gehad.

15. amarantha

amarantha Lid

23 dec 2007
    69
    0
    0
    electromonteur
    Alkmaar
    wij hebben haar een bosje bloemen gegeven,een foto van haar met onze dochter noa. :D
    Ook vertelde ze dat ze het altijd zo leuk vond om met haar eigen kleine kids koekjes en cakjes te bakken,en mijn man is banketbakker dus heeft hij een pakketje samen gesteld zodat ze gezellie kon knutselen met haar kids. ;)

16. miepje21

miepje21 Actief lid

20 mrt 2008
    344
    0
    0
    Verzorgende C
    Hoi hoi

Wij hebben haar een geboortekaartje gegeven en een doosje merci chocolade. We hebben super veel aan haar gehad. Het hoeft ook niet iets heel duurs te zijn maar een klein presentje als blijk van waardering vind ik zelf wel mooi maar dat is ieder voor zich natuurlijk

17. Merijn

Merijn Niet meer actief

Inmiddels heb ik mijn kraamverzorgster gehad en we hebben haar toch wat gegeven :p Een mooie fles rode wijn omdat we opvingen dat ze vaak wijn drinkt.

Tsja ik was gewoon onwijs blij met haar. Ik heb haar 7 dagen lang 6 uur op een dag gehad, het was een dame die bijna met pensioen ging en onwijs lief. De volgende keer wil ik er weer zo'n 1!

18. Alita

Alita Niet meer actief

Merci en een kraambedankje. Ze was ook erg leuk!

19. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Wij dachten, chocola is erg lekker maar dat krijgt ze vast wel vaker, weet ik uit ervaring in de zorg, dus hebben we een boekenbon gegeven en een geboortekaartje natuurlijk.
    Zij was ook een super kraamverzorgster, hebben haar adres voor als er een evt. 2de kindje mocht komen, kunnen we naar haar vragen. FIjn idee.

20. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    ik heb een bon van de etos gehaald (ikke niet me man haha) en daar hebben we een foto van de kleine in gedaan en een geboorte kaartje

Deel Deze Pagina