Prettig is het niet nee, en vooral tijdens je menstruatie niet. Dan lijkt het wel 3x zo erg haha! Maar het is redelijk te doen.
Natuurlijk zijn er best wat " verbeterpuntjes" aan mijn lichaam, maar zolang het medisch gezien niet noodzakelijk is, laat ik niet snijden in mijn gezonde lichaam. Ik ben goed zoals ik ben ( met een iets te stevige heuppartij en wat slappere borsten dan ).
Yup ik heb toen ik 14 was mijn flaporen laten corrigeren. In 2011 heb ik een neuscorrectie gehad,tussenschot stond scheef,de holtes waren te nauw en ik had een grote bobbel op mijn neus...exht een haak neus. In de toekomst zou ik ooit nog wel een ooglid correctie willen,en als mijn borsten ooit gaan hangen zou ik ze wel willen laten liften,niet groter maken.
Ik heb 3 jaar terug een knobbel uit mijn borst laten halen Hierdoor heb ik nu een litteken van zo'n 4 centimeter rondom mijn tepel. Dit heeft de plastisch chirurg onderhuids gehecht. Geloof me, na de operatie zag het eruit alsof ik met een kartelmes bewerkt was maar nu is het bijna niet meer te zien! Verder zou ik echt niks laten doen. Het kan zo slecht uitpakken. Kijk maar naar al die bekende mensen, die worden er echt niet mooier op. Maar dat is mijn mening
ja ik heb dat ook (door de droogte heeft bij mij niets met makeup te maken) en daarvoor een oogzalf. Ik heb dit elke ochtend namelijk..
Ik overweeg ook een bovenooglidcorrectie. Hoe is het jou vergaan qua herstel? Hoe lang duurde het voordat je niet meer duidelijk zag dat je geopereerd was? Dus kortom, hoe lang ben je uit de running? Een borstverkleining zou ik mogelijk ook wel overwegen (heb 70F)....
Ik heb een borstverkleining gehad op mijn 16e, en mijn ogen laten laseren in 2006. Ben met allebei nog iedere dag zo blij. Ik had altijd ontzettend last van mijn schouders en mijn rug, en herken zo wat iemand hier eerder al schreef; men keek me niet aan maar altijd naar mijn borsten. Qua sterkte had ik -8,5 dus er is een wereld voor me open gegaan, en nu kan ik me al niet meer voorstellen dat ik eerst altijd mijn lenzen in moest doen etc.
De helft heb ik vergoed gekregen,dit omdat een deel medisch was en ik zoiets had van,als jullie toch gaan snijden maak hem dan maar meteen wat vrouwelijker en die lelijke knobbel eraf...
Nu niks, mochten mijn borsten na de borstvoeding erg zijn veranderd dan wil ik daar iets aan laten doen. Ik heb nu grote borsten, cup E/F en het lijkt mij zo raar om in eens kleinere borsten te hebben. Niet dat dat niet goed is, maar het zou te veel wennen zijn
Op mijn 22ste mijn boobs laten vergroten. Slappe hap na mijn eerste kind. Beste aanschaf ever! En gewoon na de vergroting nog 3 kids borstvoeding gegeven. Toen na mijn vierde kind was mijn buikschortje van de keizersnede aan de beurt. Vorig jaar van dat ellendige ding verlost. Nu ben ik klaar en tevreden.