Hallo... Al tijden ben ik op zoek naar een leuke originele tekst voor op een shirtje voor m'n dochtertje. Heb de fotogallerij van RBB/simply colors afgestruind maar kan toch niet iets passends vinden. Bijvoorbeeld: STOUT, miss wiebelkont, LIEF....niet echt origineel. Ik hou ook wel van buitenlandse teksten, bv QUE? maar dan iets leukers/grappiger.. Wie is er zo crea en kan mij (en missch ook wel vele anderen) helpen?
Heb even een blad erbij gepakt waar wat voorbeelden in staan. Vind ze zelf niet allemaal leuk maargoed: Dramaqueen Duveltje Here comes trouble Whatever it is, I didn't do it Ik heb 9 maanden vastgezeten ( ) My mommy rocks I've got more hair than my dad Verboden in de wangen te knijpen
Whatever it is, I didn't do it Haha, dat is een goeie Oek Oek. De onschuld... Ik weet ook nog een leuke, maar die vind ik beter voor een jongetje. Namelijk deze: Als je mij schattig vind, zou je mijn VADER eens moeten zien. Als mijn vriend en ik een zoon krijgen, dan krijgt hij zon shirtje.
Whatever it is, I didn't do it Die is LEUK! en deze heb ik net even onder de douche bedacht: wacht maar..... tot je mijn moeder ziet (achterkant) of zoiets iig, wacht maar... tot ?
fuck de flessenmelk geef mij maar lekkere tie*ten Wat er ook gebeurt is, ik heb het niet gedaan. Als je denkt dat ik scheten laat, moet je mijn papa eens horen Als ik het van papa en mama niet krijg, vraag ik het aan oma Ik lijk op mijn papa, maar dat trekt wel bij zegt de dokter Ik lijk op mama, en dat is maar goed ook!