Wat zouden jullie doen we kunnen gratis na de winterefteling, en onze dochter is 2 jaar en 3 maanden. Ze slaapt s middagd normaal wel en het is voor ons erg ver rijden naar kaatsheuvel, doen of niet doen??? En is het leuk??
wij gaan binnenkort weer met onze dreumes, we zijn er zo ongeveer vaste klant . Ze vindt het heel leuk! Er zijn zat atracties die leuk zijn voor de kleintjes, en dat zijn net de dingen die niet sluiten in de winter . Aangezien jij al een peuter hebt, zal die het vast helemaal geweldig vinden! Probeer wel op een rustigere dag te gaan, lange wachtrijen zijn funest voor de kleintjes (zeker in de kou).
Ik zou wel gaan, de Efteling is erg leuk voor 2-jarigen (voor alle leeftijden wel hoor!). Alleen zou ik wel goed kijken naar de weerberichten en naar de gevoelstemperatuur. Ik weet niet wanneer je moet gaan? Anders zou ik het nog even uitstellen, volgens mij houd je het nu geen uren uit en als je er heel ver voor moet rijden, ook niet met alle sneeuw die wordt voorspeld.
doen aangezien je gratis kan zeker. Als het te vermoeiend wordt en hij valt niet in slaap in de buggy ofzo, dan ga je lekker weer naar huis.
Hmm hier vorig jaar ook gedaan anne vond het geweldig! Wel heeft ze heel de dag een compleet skipak aangehad want het was toen net zulk weer als nu. Verder voor de zekerheid dekentje in de buggy gelegd maar die heeft ze dus niet gebruikt. We hadden overigens de buggy vooral mee voor het geval ze zou willen slapen. Lopen red ze wel een heel eind.. maarja ze worden toch een keer moe We zijn vooral in het sprookjesbos en winterwonderland geweest.. toen was de dag eigenlijk alweer om En dat terwijl we tot van opening om 11 uur tot de sluiting om 8 uur savonds zijn gebleven.. Leuke was dat het sprookjesbos ook echt in winterstemming was.. kabouters, muizen met bontmutsjes of ijspegels.. etc En doordat het echt gesneeuwd had.. geen nepsneeuw
wij gaan -als het weer niet tegenzit- dinsdag. Moet wel zeggen dat onze peuter wel zonder slaap kan en de hele dag zelf kan lopen. (bijna 3)
Ik zou gaan!! Lekker dik inpakken en de buggy mee. Ik wil ook wel gaan met Iris (2,5) maar vind t nogal duur. Dus als je niet gaat en een vrijkaartje hebt...graag....
Wij zijn ruim een maand geleden met onze baby naar de efteling(winter) geweest. Hij vond het geweldig!! Doen dus!! Wij moesten een uurtje reizen en hadden hem goed ingepakt tegen de kou. Vooral canaval festival het carrilon(draaimolen binnen) en de droomvlucht vond hij geweldig en de sprookjesboom (sprookjesbos) ook Je hoeft natuurlijk ook geen hele dag te blijven! wij waren er om 11.00u en gingen om 16.00u. Wij hadden namelijk ook gratis kaartjes
wij gaan al sinds de oudste 1,5 is. hij vindthet geweldig. hij vraagt nu nog bijna elke dagwanneer we weer naar de effeling gaan
Hahaha, wij gaan ook a.s. dinsdag! Wij zijn tot nu toe ieder jaar al geweest en ze vind het geweldig! Ze krijgt een skibroek aan, dikke jas, sjaal om, muts op en handschoenen aan, komt helemaal goed met die kou! Onze dochter vind het iig helemaal geweldig!
Ik zou het niet doen, maar dat komt omdat onze dochter echt niet van kou houdt. Die krijg ik de laatste weken amper buiten dus die doe ik geen plezier met een dag buiten. Wij gaan van het voorjaar wel weer!
wij gaan dus niet helaas, de weersvoorspellingen zijn niet best Voor peuters die niet van kou houden; buiten de gewone jas-sjaal-wanten-muts; een skibroek en vaseline op de wangen. Scheelt enorm!
Hier bleek gister dat ze eigenlijk alles nog wel wist van vorig jaar wel erg gelachen want Anne wil ook graag een keer naar de sauna. Nou kan dat als we naar de Efteling gaan... Maar ze gaat ook alle prinsen en prinsesjes vragen of ze ook naar de sauna gaan. En de kabouters ook!