hebben jullie kindjes wel eens...

Discussie in 'De lounge' gestart door lennylenn, 12 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

naar aanleiding van het topic"vergeet jij weleens iets af te rekenen" hier danhet topic hebben jullie kindjes wel eens..
    iets uit een winkel meegenomen waar jij pas achteraf achter kwam?

ik heb dat laatst in de blijdorp gehad..ik ging met mijn zussen broer schoonzusje en alle kids naar blijdorp. aan het einde van de dag liepen we de souvenierswinkel binnen om een kleinigheidje te kopen voor de kinderen. ik lekker rondneuzen met M. in de wagen. Hij kreeg een maskertje een drinkbeker en een sleutelhanger, nou netjes betaald en we liepen naar de auto. til ik hem uit de wagen zie ik dat hij een autootje heeft meegenomen!!!!:$ (en die was niet betaald)

2. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

o en hij heeft ook een keer een snoepje uit de snoepbak bij de etos gepakt! grrrrr vroeg nog of ik ervoor kon betalen maar dat hoefde niet zei die vrouw

3. Nalia

Nalia Actief lid

29 okt 2010
    275
    0
    0
    Huishoudelijke Hulp
    Noord Brabant
    Wij hadden vroeger een groenteboer die in de straat kwm, en daar kregen we als kind altijd een appel van. Dus pakte ik in de supermarkt (die er toen net was) ook altijd een appel en at hem doodleukl onder het boodschappen doen op. is nooit wat van gezegd. Mocht toen al wel eens alleen naar de winkel. en ik dact serieus dat 1 appel gratis was.

En zo heeft een kennis van mij in de jamin een ijsje gegeten want zolang je in de winkel was, was t volgens haar niet stelen haha.

4. Only me

Only me Niet meer actief

Ik ging ooit boodschappen doen met mijn kleine meidje, en bij het uitladen thuis lag er ineens een ontbijtkoek in de tas!!! Nou, dat eten wij niet, dus onbewust gekocht hebben kon zeker niet :)

Ben teruggegaan op de fiets en heb het netjes teruggegeven :)

5. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

nee nog nooit,

6. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    nog niet, maar moet wel goed opletten want ze heeft wel eens iets vast...

7. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Nee, nog niet. Maar ik vind wel regelmatig een speelgoedje van het kdv in zijn broekzak....

8. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

nog niet.. maar wie weet ooit eens... zoiets doen bijna alle kindjes wel eens een keertje toch?.. tenminste ik vind het zoiets onschuldigs dat ik er niet raar vanop zou kijken als ieder kindje dit wel eens gedaan heeft

9. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Ja laatst nog een snoepje uit die bakken opgegeten bij de Kruidvat. Ben met hem naar de verkoopster gelopen en hij moest van mij tegen haar zeggen wat ie had gedaan en sorry zeggen. Hij schaamde zich en was een beetje bang. Denk niet dat ie het nog een keer doet haha.

10. Sensea

Sensea Niet meer actief

nee nog nooit, ik check altijd wagen en kind voor ik door de deur ga. ik moet niet hebben dat dat alarm af gaat, bah bah.

11. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    De snoepbakken bij de drogist zijn hier ook erg verleidelijk, ben soms net te laat en dan loopt hij al te kauwen.
    Toen hij kleiner was, kwam ik er halverwege het winkelcentrum achter dat hij een fles badschuim had meegenomen (ik hoorde ineens een uk heerlijk snuffen en toen erachteraan, wat ruikt dat lekker)
    Ik ben de fles netjes terug gaan brengen.

12. Linda86

Linda86 VIP lid

Ja, Milan een keertje, een jurkje bij de h&m, had 'ie in de voetenzak van de wandelwagen van Isabelle gestopt. Maar ik heb 'm netjes teruggebracht ;).

En hij had een keer zo'n kindersurprise-ei opengemaakt in de supermarkt, toen ik af aan 't rekenen was. Na de kassa's is er namelijk een snoepafdeling. Maar daar kwam ik al snel achter en toen heb ik 'm ook gewoon afgerekend.

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    mijn dochter heeft ooit een kattenriempje uit de winkel meegenomen. ik kwam buiten en heb hem terug gebracht. heb niet eens een kat. ze was er gewoon mee aan het spelen in de buggy en niemand die het had gezien.

snoepjes pikken uit de bak bij kruidvat heeft ze een keer gedaan waardoor ze dus straf kreeg van mijn. zegt de vrouw van kruidvat, o is niet erg hoor een snoepje mag best. nou sorry hoor leer me kind manieren en dan leert z'n heks mijn kind stelen. ik leer mijn kinderen dat ze eerst moeten betalen en dan meenemen

dochter een keer ook een dure lipclose bij de etos en ook meteen omgedraait e nterug gegeven met schaamrood op me wangen

ze was toen trouwens wel klein en tegenwoordig geen last meer van gelukkig

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik ben een keer door de uitverkoop bij de H&M gebanjerd met dochter in de kinderwagen, zat er een string helemaal om het wiel van mn kinderwagen gedraaid haha.. zat dus zo'n wit alarmding aan en ging dus af toen ik naar buiten liep haha. En die medewerker heeft het met veel pijn en moeite mogen verwijderen, ja sorry het was zo'n zooi daar.

15. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Hebben het ook al een paar keer gehad haha!
    Hebben het overigens niet teruggebracht.:)

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    paar maanden terug teon ik daniel een nieuw bootje voor in bad wou geven...hij mocht er in de wagen mee spelen zodat ik rustig verder kon kijken in de winkel. Toen ik weer buiten was zag ik dat hij de boot nog vast had. Toch maar ff weer naar binnen gegaan om te betalen!

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ja onderbroeken voor meisjes! Maar aan gezien mijn zoon een jongen is had ik er dus niks aan haha en ze waren mij te klein. Was bij de kruitvat en ik heb ze netjes terug gebracht en ze keken me toch boos. Ik zeg wat moet ik met meisjes onder goed als ik een jongetje in de wagen heb zitten haha:p

Maar je schaamt je soms rot.

Mijn zusje was klein en was lief voor mijn moeder ze had vijf gulden cent en had dat neer gelegd waar ze het bloemetje voor me moeder gekocht had. Hihi me moeder is terug gegaan om dat bloemtje terug te geven en ook daar waren ze boos me zusje was denk 5:) Ja maar mama ik heb toch centje gegeven.:D

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0

oooh vind het best schattig haha:)

19. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Snoepjes bij de Kruidvat zijn altijd favoriet ;)
    Maar verder nog niks gehad volgens mij, hij zit eigenlijk nooit meer in de buggy en kan me niet herinneren of het eerder gebeurd is.

En ja ik zou het niet terugbrengen denk ik!! :);)

20. Skye

Skye Niet meer actief

Hier nog niet! Maar ik moet wel altijd goed opletten, want ze pakt alles uit de schappen!!

Deel Deze Pagina