nou hier nog zo'n man haha. hij zegt dat die mij wel heel mooi vindt alleen het is anders zegt ie we zijn niet meer met zijn tweeen en ik vindt het een raar idee. soms kan ie zijn gedachten wel ergens anders plaatsen dan gaat het ook goed maar vaak dan heeft ie geen zin. wij moesten ook twee jaar lang achter elkaar en wouden natuurlijk geen dag missen dus nu ik zwanger ben misschien denkt ie dna ook wel zo van even rust haha. wij doen het nog wel hoor maar niet meer elke dag. we hebben nu gemiddeld 1 keer in de week sex en als we het allebei met plezier doen dan kan ik er wel mee leven. hihi liefs
Zeer herkenbaar, vriendin had bij zwangerschap van 30 weken bloedverlies na het vrijen... toen was ik pas 3 maanden, maar man had er erg veel moeite mee. Na 6 maanden wilde hij echt niet meer. Ik geloofde hem meteen om de reden, maar ja je word er toch wat onzeker van. Nu is alles weer oke hoor haha
Hoi, Jammer genoeg herken ik het niet. Mijn man wil altijd wel. Ikzelf had er moeite mee toen mijn buik dikker werd, vooral als ik mijn dochter voelde bewegen vond ik het een raar idee om dan met mijn man te gaan sexen. Nu heb ik ook helemaal geen zin. Gelukkig weet ik uit ervaring dat dit bij mij vanzelf weer terug komt na de bevalling
De eerste 3 maanden had ik geen zin en mn mannetje vond het eigenlijk ook wel te eng dus van hem hoefde het ook niet. Daarna kreeg ik wel zin, maar hij vond het wel eng zei hij. Hij was bang dat het vervelend voor de kleine zou zijn of dat het kwaad kon. Ook vond hij het sowieso een vreemd idee. Snap ik wel. Maar toen we 3 en een halve week geleden op vakantie gingen werd hij zo ontspannen (thuis normaal veel stress door werk) en na wat praten was ie niet meer te houden haha. Dus pas na 5 maanden durfde wij het aan. Maar ik moet erbij zeggen dat we het wel moeilijk vinden hoor, want hij is niet een van de lichtste... Nou hoorde ik gisteren bij de pretecho dat ons boefje helemaal tegen mn buikwand aan ligt en dus elke hoest, nies, duwende beweging heel duidelijk voelt dus dat maakt t weer moeilijker. Maar ja, wat jij zegt over te groot vinden dat ken ik "nog" niet, ben benieuwd of dat gaat komen.
oi dat zou bij die van mij niet in zijn kop komen. haha die wil veelste graag. ik hou de bootaf omdat ik veel bloedverlies al zonder sex en daar kan hij prima mee leven. liefs, helene
Hahaha, ja de vraag die ik stelde had wel met sex te maken waar t hier over gaat maarja . Jij hebt er niet overheen gelezen dus thanks voor je reacties! Mini pil zal ik eens googlen en anders idd even vragen aan mijn ex vk ...Ja ik vloei niet veel ofzow hoor, bijna niet meer zelfs...maar als ik dus stad inga etc merk ik dat er ietsje meer weer komt. Ik w8 t nog even af paar weken . Jij geniet nog van je zwangerschap, ik mis me buikje wel hoor hihi...En je hebt nog alle tijd om te beslissen over de pil Gr Ufuk