afscheding

Discussion in 'Zwanger worden' started by ikhouvanjou, Feb 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikhouvanjou

ikhouvanjou Actief lid

Feb 15, 2011
    144
    0
    0
    Hallo allemaal
    ik had een vraagje....
    vanochtend ging ik naar de wc, en zat er echt witte afscheiding in mijn onderbroek..een beetje dof wit.. sorry voor de ditails :)
    wat zou dit kunnen zijn?
    ik heb vorige week zondag of afgelopen maandag mijn eiersprong gehad...en moet over iets langer dan week ongesteld worden

??

2. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    Dit is heel normaal na je eisprong. Teken dat de progesteron die vrijkomt na de eisprong goed zijn werk doet ;)

3. ikhouvanjou

ikhouvanjou Actief lid

Feb 15, 2011
    144
    0
    0

oke dus het is een goed teken haha .. maar vorige maanden had ik hier geen last van daarom vroeg ik het me af

4. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    Tja, het kan de ene maand wat meer zijn dan de andere maand. Maar het is heel normaal en inderdaad een goed teken hoor. Ik had het ook elke maand. Paar dagen voordat ik dan ongesteld moest worden hield het op, dan wist ik al hoelaat het was.. ;)

5. ikhouvanjou

ikhouvanjou Actief lid

Feb 15, 2011
    144
    0
    0

en hoelaat was het dan? wel goed nieuws of juist slecht nieuws? :(

6. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

ik heb 2 weken geleden mijn eisprong gehad en vanaf afgelopen maandag tot nu verlies ik ook erg veel witte afscheiding. Ik voel het echt eruit lopen..smakelijk haha....en dit heb ik andere maanden ook nooit gehad.
    morgen is mijn nod en sinds vanmorgen verlies ik heel af en toe bruine afscheiding dus ik verwacht morgen helaas gewoon ongesteld te worden.

Bij mij heb ik het idee dat ik nu eindelijk ontpilt ben en dat ik daarom meer afscheiding verlies.
    als je meer verliest als normaal wil dat dus niet altijd zeggen dat je zwanger bent.

7. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    Als de afscheiding bij mij ophield dan werd ik inderdaad ongesteld. Maar je kan niet aan je afscheiding weten of je zwanger zou zijn of niet, helaas. Ik heb wel gemerkt dat het is gebleven, de ronde dat ik zwanger bleek. Maar dat komt omdat je progesteron dan ook aanhoudt :D

8. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

Mar 24, 2010
    1,786
    0
    0
    Ik heb ook altijd veel afscheiding na mijn eisprong... totdat ik ongesteld ben geworden en dan is het weer over.

9. C78

C78 Niet meer actief

Grappig om dit te lezen... Ik heb er nu ook last van en heb net clomid gekregen voor een goede eisprong. Mijn progesteron was altijd te laag. Misschien werkt het dus en heb ik nu ook voldoende progesteron :D

Share This Page