Hier eigenlijk nooit echt n ritme gehad hoor, meneertje beslist iedere x weer anders. Hád ik n ritme en dan is Justin ineens wél weer moe anderhalf uur vòòrdat hij zn fruithap moest krijgen ed.. Ik word er zo moe van.. Hebben jullie n echt ritme?
wij hebben hier ook wel een vast ritme. het kan een keertje gebeuren dat het iets afwijkt maar ook niet meer dan een uurtje liefs bianca
Hier een redelijk ritme maar idd de tijden willen nog wel iets afwijken. Met eten hebben we sowiezo een vast ritme alleen het slapen wil nog wel es veranderen en iets qua tijden afwijken al zit er wel een zeker ritme in ( kromme zin)
Hier ook absoluut geen ritme te vinden. Als ik dat zo lees dan kan dat dus nog wel een tijd zo duren Nou ja, we gaan het wel zien. Als ik dan denk dat er ritme is dan komt er weer een sprong en is alles weer anders....
Lynn heeft aardig een ritme, maar het kan wel per dag verschillen (hmm lekker duidelijk he?) Ze hangt tussen 1 en 2 slaapjes in en wordt 's ochtends ook op wisselende tijdstippen wakker (echt wisselend, dan weer 7 uur en dan opeens half 9) Toen Lynn de leeftijd had van jouw mannetje was het ook zo....Dacht je eindelijk een ritme te pakken te hebben....doet ze het opeens weer heel anders. En ik heb wat met die fruithap geschoven, dan weer 's ochtends, dan weer 's middags, voor het slaapje, na het slaapje
sinds 5 dagen pas. Daarvoor was het iedere keer gewoon zien wat de dag ons bracht. Ik heb me daar ook nooit druk over gemaakt en ben steeds met Niels mee in zijn ritme gegaan. Nu zit er met de voedingen een goed ritme in en slapen kan nog wat verschillen.
hier ook geen ritme,, probeer het wel elke dag hetzelfde te doen maar damian slaapt zo verschillend op de dag dan weer veel en dan maar een paar uurtjes het avond ritueel is wel elke dag hetzelfde
Hier is elke dag weer anders maar daar maak ik me ook geen druk om hoor. De ene dag slaapt hij alleen maar en andere dagen wil ie alleen maar knuffelen en spelen. Soms gaat ie om 19.00 naar bed en dan weer eens om 21.00
Hier ook een ritme,ook al ze bij oma is als ik moet werken. Als ze dat ritme een dagje niet heeft wordt ze vervelend... Er kan wel eens een half uurtje inzitten maar dat is niet zo`n ramp. Als ze op tijd slaapt en eet is het een heel tevreden kindje
sophie dacht vannacht tussen 3 en 7 uur, ik heb geen zin meer om te slapen en ga mama maar eens lekker wakker houden..pfff gelukkig lagen we er gister om 9 uur al in zodat we voor de laatste voeding toch al ff geslapen hadden.
Het slaapritme verschilt hier overdag nogal eens. Bram gaat wel altijd om 19.30u naar bed, hier wijk ik eigenlijk nooit van af, papa en mama willen ook graag nog een paar uurtjes samen, haha. De ene dag slaapt hij veel meer dan de andere dag. De voedingstijden hangen af van het tijdstip waarop hij wakker wordt voor de eerste fles. Daarna zit er meestal zo'n 4 uur tussen.
Hier een erg vast ritme hebben wij niet zelf gedaan dat heeft meneertje bepaald in zoverre natuurlijk. iedere 4 uur eten en de laatste 2 uur zeg maar van zijn voeding slapen. En om 1815 het liefst naar bed wij proberen het een kwartier te rakken.
Hier ook een redelijk vast ritme, Daan heeft dit in de loop van de tijd zelf zo ontwikkeld. 08.00 fles 0.900 - 10.30 slapen 10.45 fruit 12.00 broodje en fles melk 13.15 -15.00 slapen 15.15 drinken en rijstwafeltje 16.30 warm eten en toetje tussen 17.00 en 18.00 soms nog een half uurtje slapen 19.30 laatste fles, daarna slapen en `s nachts af en toe nog wat spoken Tijden verschillen wel eens een half uurtje hoor, maar dit is wel een lekker ritme (nu niet gaan springen, want dan is het ritme weer weg )
Hier ook een redelijk vast ritme, Daan heeft dit in de loop van de tijd zelf zo ontwikkeld. 08.00 fles 0.900 - 10.30 slapen 10.45 fruit 12.00 broodje en fles melk 13.15 -15.00 slapen 15.15 drinken en rijstwafeltje 16.30 warm eten en toetje tussen 17.00 en 18.00 soms nog een half uurtje slapen 19.30 laatste fles, daarna slapen en `s nachts af en toe nog wat spoken Tijden verschillen wel eens een half uurtje hoor, maar dit is wel een lekker ritme (nu niet gaan springen, want dan is het ritme weer weg )
hier ook een vast ritme bij Thijmen (3,5 maand oud) 9.00 fles 240 cc 10.00 - 12.30 slapen 13.00 fles 240 cc 14.00-16.30 slapen 17.00 fles 240 cc en blijft dan vaak wakker 19.30/20.00 laatste fles 240 cc en meteen naar bed tuurlijk is ie soms wel iets eerder wakker of slaapt ie iets langer maar over algemeen verloopt onze dag zo
nee geen ritme. Erik bepaald zelf wanneer ie honger heeft en wakker word enzo. Daarom is mijn dagindeling kwa tijd altijd anders. Maar hij houd zelf wel redelijk goed ritme aan hoor. Hoe lang ie slaapt en wanneer ie weer wil eten. Sochtends opstaan is altijd op een andere tijd. Ene keer om half 6 dan 6 uur of 7 uur. Uiterlijk half 8.