Wij gebruiken tv.gids.nl of via een knop op de tv. Maar ik mis elke dag de tv gids!! Ik vind het totaal niet handig. Vroeger hadden wij thuis de papieren gids en dagelijks denk ik er aan dat ik ons hier weer op moet abonneren. En op de een of andere manier komt het er nooit van
Mijn ouders hadden het wel vroeger elke dag. Ineens veranderd dat je betaald meer als een aanbieding in de winkel. Hier dus geen. Koop ze wel altijd los alleen in december vanwege de kerstfilms. Ik kijk heel weinig tv maar als ik iets wil zien open ik de tv gids op tv maar is zo onoverzichtelijk. Heel soms kijk ik op internet. Moet zeggen een boekje is wel heel veel overzichtelijker maar vind het zonde geld voor een heel jaar haha.
Wij zijn lid van de tvkrant. Maar ik moet zeggen dat ik er sinds we netflix hebben bijna nooit meer in kijk omdat ik bijna alleen maar netflix kijk
Ja de visie van de eo. Staan altijd mooie artikelen in en we steunen gelijk de omroep als lid. We kijken ook altijd wel naar de programmering. Als er niks op tv is wat ons interesseert gaat hij ook niet aan. Dus meestal staat hij uit eigenlijk.
Wij hebben ook de Visie, ik kijk juist nauwelijks naar de programmering, meer voor de artikelen en het steunen inderdaad