hier nog 1 oma... Van 83. m'n andere oma overleed toen ik 11/12 jaar was m'n opa (van de nog levende oma) overleed toen ik 4/5 was en m'n andere opa heb ik nooit gekend ik ben zelf 28 - m'n man heeft ook nog 1 oma, die wordt over 2 maanden 80.
Ja, nog wel gelukkig, maar het is sneu om te zien dat ze eigenlijk alle drie niet meer willen. 1 oma van 89 1 oma van 95 en een opa van 93. Ikzelf ben 35.
Ben zelf 26, ouders zijn 48 en opa´s en oma´s weet ik niet de exacte leeftijd eerlijk gezegd maar rond de 70 allemaal.
Ik heb nog 2 opa's van, één van 90 en één van 89. Mijn oma word in januari 90 en mijn andere oma is afgelopen januari op 88-jarige leeftijd overleden. Zelf ben ik 25 jaar.
Allebei mijn oma´s leven nog en 1 opa. Mijn andere opa de vader van mijn moeder is helaas in 1988 gestorven hij was toen 65. Mijn ene opa is 88 en zijn vrouw mijn oma is 84. En mijn andere oma, de moeder van mijn moeder is 81. Allemaal redelijk fit, maar mijn oma van 81 is toch wel het fitst, doet aan gym en zingen in het koor. We zien haar redelijk vaak, soms tussendoor maar zowiezo elke verjaardag van neef/nichtjes/ooms/tantes. Heb haar afgelopen zondag gezien en zie haar morgenavond weer op de verjaardag van mijn 2 nichtjes, jeej. Opa en oma zie ik af en toe, ze worden wel steeds minder mobiel. Maar we hebben ze laatst nog gezien toen zijn we uit eten geweest met de hele familie.
Ik heb nog 1 opa, hij word in februari 90. Mijn oma (zijn vrouw) is eind oktober overleden en zij was 86. Beide zijn de ouders van mijn moeder. De ouders van mijn vader zijn al heel lang dood, mijn opa al 35 jaar, en mijn oma 17 jaar. Zelf ben ik 35 en mijn moeder is 62. Mijn oma was ook reuzetrots op haar 1e achterkleindochter, die naar haar vernoemd is.
Ik heb nog maar 1 oma die ik als oma ken en dan een oma omdat dat de echte moeder is van mijn vader maar die ken ik niet. 2 opa's(meen 69 en 73 jaar dat zij waren)zijn al jaren geleden overleden en mijn oma 5 jaar terug 1,5 maand voor de geboorte van mijn dochter,haar eerste achterklein kind.Zij is overleden op 67 jarige leeftijd. Mijn ouders zijn trouwens 50 en 55. Ikzelf ben bijna 30.
ik ben 36 mijn vader is 65 mijn moeder helaas overleden mijn oma is 2 jaar geleden overleden 2 dagen voor haar 90e verjaardag op haar geboortedag is ze ook weer ter aarde gebracht precies 90 jaar op de wereld geweest.
Ik heb nog 1 opa en oma van mijn vaders kant, mijn opa gaat het wel heel slecht mee. Ze zijn beide achterin de 80 en wonen nog zelfstandig! De ouders van mijn moeder zijn helaas allebei overleden voordat mijn moeder kinderen kreeg (mijn moeder was 20 toen ze wees werd)
Ik heb zelf nog 1 opa, hij is 86 en nog hartstikke fit en bij de tijd. Zijn vrouw is 7 jaar geleden overleden. De ouders van mijn vader zijn al langer geleden overleden. Die waren dan ook wat ouder. Ik heb ook nog 1 'schoonoma', de oma van mijn vriend. Zij wordt binnenkort 85.
Ik heb nog twee oma's, 1 van 93 en 1 van 94 jaar. Mijn ouders zijn 66 en 68 jaar, en ik ben 32. Opa's van beide kant zijn vroeg overleden. De een jaren voor mijn geboorte en de ander toen ik 2 jaar was.
Ik ben zelf 34 jaar en heb al 20 jaar geen opa's en oma's meer. De vader van mijn vader is overleden toen ik 2 jaar was. En bij het overlijden van mijn opa en oma van mijn moeder's kant was ik 7 en 9 (ze zijn beide 69 jaar geworden) en bij mijn laatste oma was ik 14 (mijn oma was toen 83) Mijn ouders zijn nu 66 en 69 jaar. Mijn vriend heeft volgens mij al heel lang geen opa's en oma's meer en helaas ook geen ouders meer.
Nog 1 oma. Mijn ene opa was al rond zijn 50e overleden en de andere met 72 jaar. Mijn oma uit Italie is vorig jaar overleden en werd geloof ik 87jaar. Mijn oma die leeft is nu 85
Ik word volgende week 33 jaar en mijn enige oma is 88 jaar. Mijn man is 38 jaar en heeft ook nog een oma, die is 89 jaar. Helaas zijn we wel allebei al een ouder kwijt. Mijn moeder is 7 jaar geleden overleden op 53 jarige leeftijd. Mijn schoonvader is 5 jaar geleden overleden op 63 jarige leeftijd.